Marketing Škoda Auto ČR povede Martina Zimmermann

pátek, 2. dubna 2021, 08:45 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Vedoucí marketingu společnosti Škoda Auto Česká republika se stává Martina Zimmermann.

Martina Zimmermann, zdroj: Škoda Auto

Martina Zimmermann, zdroj: Škoda Auto

Na pozici vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika nastupuje 1. dubna Martina Zimmermann. Jejím hlavním úkolem bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit, strategické řízení produktové strategie a další posilování postavení značky Škoda na českém trhu. Na pozici střídá Petra Janebu, který bude nově odpovědný za rozvoj prodeje na čínském trhu. 

„Martina Zimmermann se osvědčila v mnoha složitých situacích, kterým poslední dobou automobilový trh čelí. Jsem přesvědčen o tom, že právě ona je tou správnou osobou, která významnou měrou přispěje k dalšímu rozvoji marketingových aktivit značky Škoda na českém trhu,“ říká Jiří Maláček, vedoucí tuzemského zastoupení automobilky Škoda Auto. 

Martina Zimmermann se v marketingu v oblasti automotive pohybuje 12 let. Poslední dva roky působila v tuzemském zastoupení mladoboleslavské automobilky. Devět působila na různých pozicích u českého importéra značek koncernu Volkswagen, z toho čtyři roky jako marketingová manažerka divize Volkswagen osobní vozy. Vystudovala obor Podniková ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické,

-stk-