NN pojišťovna vysílá do Prahy běžeckou tramvaj

sobota, 10. dubna 2021, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

NN pojišťovna poslala do pražských ulic speciální běžeckou tramvaj. Podpořit má zdravý životní styl.

Zdroj: NN pojišťovna

Zdroj: NN pojišťovna

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájily svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Podpoří ji i rychlobruslařka Martina Sáblíková, dlouholetá česká ambasadorka NN. 

„Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se sto tisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ říká Lucie Primáková z marketingu NN ČR.  

Tramvajová kampaň NN TramRun tvoří outdoorovou část integrované jarní kampaně, která nyní intenzivně poběží po dobu tří měsíců také na sociálních médiích. Jejím vrcholem bude televizní spot, jenž bude nasazen na přelomu května a června a v němž se opět objeví Martina Sáblíková. Tramvaj bude vyjíždět z vozovny Pankrác a o jejím konkrétním nasazení až do konce března příštího roku bude rozhodovat Dopravní podnik Praha. 

„V květnu navíc spustíme nový facebookový profil kompletně věnovaný zdravému žitovnímí stylu. Věříme, že si své fanoušky najde právě mezi aktivními lidmi, kteří rádi sportují, nebo těmi, kdo začínají přemýšlet o úpravě životního stylu,” prozrazuje Primáková. 

Součástí kampaně jsou také partnerské aktivace, jako je například seriál pro amatérské běžce NN Night Run, ale i řada virtuálních závodů Werunvirtual.com anebo chystaná spolupráce s portálem Světběhu.cz. 

„Hlavním motivem jarní kampaně NN ČR je nadále motto ,Život se má žít', které nabádá nejen k zamyšlení nad aktuální dobou, ale především vybízí k aktivnímu způsobu trávení volného času,“ vysvětluje marketingový ředitel NN ČR Boris Goméz. Kampaní tak společnost reaguje na změnu chování Čechů během pandemie, kdy se zvýšilo kouření, deprese i váha. „NN Životní pojišťovna dokáže vážnost těchto rizik posoudit, a proto chce lidem pomoci se jim postavit a změnit svůj život k lepšímu. Nechceme nikoho strašit, ale naopak motivovat s humorem a nadhledem,“ dodává Goméz.

Pod vzhledem běžecké tramvaje je podepsán Pavel Hrych ze studia Logo Fogo. Za názvem a Zdravým jízdním řádem stojí agentura Isobar.

-stk-