Škoda Transportation spustila s PPF značkovou kampaň

pondělí, 5. dubna 2021, 08:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Svou první značkovou kampaň ve spojení s mateřskou skupinou PPF spouští Škoda Transportation.

Klíčový vizuál kampaně Škoda Transportation, zdroj: PPF

Klíčový vizuál kampaně Škoda Transportation, zdroj: PPF

Společnost Škoda Transportation, výrobce dopravních prostředků, startuje svou první značkovou kampaň, jež běží ve spojení s mateřskou skupinou PPF. 

„Přestože historie naší společnosti se píše již déle než 160 let a naše vlaky, tramvaje, trolejbusy, ale i další produkty, jezdí ve více než 50 zemích světa, znalost značky Škoda Transportation mezi českou veřejností je poměrně nízká. Cílem kampaně je posílit povědomí o značce, produktovém portfoliu a spojení brandu plzeňské škodovky s mateřskou skupinou PPF, která do jejího rozvoje dlouhodobě investuje. Chceme také sdílet hrdost na rostoucí obchodní úspěch našich dopravních řešení po celém světě. Ten potvrzuje, že česká strojírenská společnost může být velmi úspěšná v mezinárodním měřítku a prosadit se na technologicky vyspělém a náročném trhu,“ říká Milan Kosař, ředitel korporátní komunikace a marketingu Škody Transportation. 

Vizuál kampaně znázorňuje tramvaj, která je jedním z klíčových produktů společnosti. Tramvaj je vytvořena z linek, které jsou běžně používány při znázorňování tras v hromadné dopravě.

„Doprovodný claim k logu PPF ,Investujeme do budoucnosti dopravy' je linka, která s oborově specifickými obměnami spojí naše značkové kampaně napříč Skupinou. V této kampani je sdělením dlouhodobá vize a dynamika, kterou do Škody vkládáme, a vypovídá o strategickém přístupu, který PPF ve svých investicích také sleduje,“ popisuje Ladislav Pflimpfl, ředitel značky skupiny PPF. Kampaň tak navazuje na značkovou kampaň PPF se společností CETIN z konce roku 2020 s claimem „Jsme pevná páteř českého internetu“.

Kampaň Škody Transportation poběží až do konce června v outdooru v rámci velkých měst České republiky, tisku, na internetu a sociálních sítích.

Kreativitu vytvořila agentura Yinachi. Dále se na ní podílí také mediální agentury AdHackers a Mediatrix. Sociální sítě má na starosti Fuse.

-stk-