Young Lions: V médiích vítězí Michel a Buďárek z MarketUp

úterý, 20. dubna 2021, 08:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž pro mladé kreativce Young Lions rozdala první ceny v letošním ročníku. Jako první soutěžili účastníci v kategorii Media.

Andrea Michel a Matěj Buďárek, MarketUp, zdroj: Young Lions

Andrea Michel a Matěj Buďárek, MarketUp, zdroj: Young Lions

Vítězem mediální kategorie soutěže pro mladé kreativce letošního národního kola Young Media Lions se stala dvojice Andrea Michel a Matěj Buďárek z agentury MarketUp. Druhé místo vybojovali Michaela Brůhová a Matúš Ficko z Triad Advertising a třetí Kim Hofmanová a Matouš Hruška z Ogilvy.

Porotci zároveň rozdali tři čestná uznání, a to dvojicím: Anna Stěpanovová a Anežka Svobodová z Ogilvy, dále týmu Hana Bartová a Tereza Keprtová z PHD a rovněž další dvojici z PHD ve složení Daniel Matěna a Lenka Šuhájková.

Soutěžící měli za úkol vytvořit kampaň pro neziskový projekt Remobil, zaměřený na sběr starých a nepotřebných mobilních telefonů. Kampaň měla podpořit výběr 200 tisíc nepotřebných mobilů z českých domácností během jednoho měsíce, a to efektivním a udržitelným způsobem.

V porotě mediální kategorie zasedli:

  • Lester Tullet, Creative Director and Partner, KaspenJVM (prezident poroty)
  • Marek Bačo, Media Strategy Director, Mediacom
  • Roman Biath, Strategist and Creative Lead, Zaraguza
  • David Krňák, Chief Media Officer, Publicis Groupe
  • Lenka Vaněk, Brand, Marketing & Communication Director, EY
  • Jiří Vítek, Head of Media & Performance Service Line CEE, Dentsu

Všechny oceněné práce si můžete prohlédnout níže

Andrea Michel a Matěj Buďárek, Marketup

Michaela Brůhová a Matúš Ficko, Triad Advertising

Kim Hofmanová a Matouš Hruška, Ogilvy

Anna Stěpanovová, Anežka Svobodová, Ogilvy

Hana Bartová a Tereza Keprtová, PHD

Daniel Matěna a Lenka Šuhájková, PHD

Michaela Brůhová a Matúš Ficko, zdroj: Young Lions

Michaela Brůhová a Matúš Ficko, zdroj: Young Lions

Kim Hofmanová a Matouš Hruška, zdroj: Young Lions

Kim Hofmanová a Matouš Hruška, zdroj: Young Lions

Anna Stěpanovová a Anežka Svobodová, zdroj: Young Lions

Anna Stěpanovová a Anežka Svobodová, zdroj: Young Lions

Hana Bartová a Tereza Keprtová, zdroj: Young Lions

Hana Bartová a Tereza Keprtová, zdroj: Young Lions

Lenka Šuhájková a Daniel Matěna, zdroj: Young Lions

Lenka Šuhájková a Daniel Matěna, zdroj: Young Lions

Přehled vítězů v kategorii Média

  • 1. místo: Andrea Michel a Matěj Buďárek, Marketup
  • 2. místo: Michaela Brůhová a Matúš Ficko, Triad Advertising
  • 3. místo: Kim Hofmanová a Matouš Hruška, Ogilvy

Honorary mention    

  • Anna Stěpanovová, Anežka Svobodová, Ogilvy
  • Hana Bartová a Tereza Keprtová, PHD
  • Daniel Matěna a Lenka Šuhájková, PHD

Young Lions je tréninkový program pro mladé profesionály do 30 let zabývajících se komunikací značek. Letos je věková hranice výjimečně posunuta na 31 let. Důvodem je covid-19 a s ním spojené zrušení festivalu Cannes Lions v minulém roce. Účastníci vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání vytvořit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky či CSR programy, a mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Všechny kategorie se briefují postupně v jednom dni, a to v pátek, a návrhy se odevzdávají v sobotu. V následujícím týdnu probíhá každý den jedna kategorie – prezentace, vyhlášení výsledků a Feedback sessions. Letos se do soutěže přihlásil rekordní počet týmů - celkem 88, což je nejvíce v historii konání Young Lions v České republice.

-mav-