A!M Creative Challenge ocenila dva vítězné týmy

pondělí, 31. května 2021, 13:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V jarním běhu studentské soutěže A!M Creative Challenge byly oceněny dva týmy.

První místo v A!M Creative Challenge obsadil tým Top It! ve složení Silvestra Horáka, Elišky Kerhartové a Radima Poláčka, zdroj: A!M.

První místo v A!M Creative Challenge obsadil tým Top It! ve složení Silvestra Horáka, Elišky Kerhartové a Radima Poláčka, zdroj: A!M.

Jarní studentská soutěž A!M Creative Challenge, jež tentokrát probíhala ve spolupráci se společností Savencia, zná své vítěze. Nejlepší mediální kampaň pro launch nové značky Bambino Lahodné vytvořil tým Top It! ve složení Silvestra Horáka, Elišky Kerhartové a Radima Poláčka. Kvůli pečlivé přípravě a rozpracované analýze byl oceněn i tým Utopie, jenž se umístil na druhém místě a který tvořil Radomír Šalda, Daniel Fréhar a Magdaléna Petrášová. 

Druhé místo patří týmu Utopie, který tvořil Radomír Šalda, Daniel Fréhar a Magdaléna Petrášová, zdroj: A!M.

Druhé místo patří týmu Utopie, který tvořil Radomír Šalda, Daniel Fréhar a Magdaléna Petrášová, zdroj: A!M.

Soutěžící projekty hodnotila porota, v níž usedli David Vejtruba a Jakub Pecho ze společnosti Savencia, Marek Miláček z A!M a Václav Beran z agentury Fuse.

„Bylo zajímavé sledovat, jak o kampani uvažují lidé, kteří se se značkou doposud nepotkali. Rozhodující bylo, zdali by kampaň dokázala naplnit cíl z briefu. Ocenili jsme ale také pečlivost jednotlivých návrhů. Velmi příjemná zkušenost,“ popsal Jakub Pecho, Senior Brand Manager ze Savencie.

„Soutěžící mne překvapili vysokým zaujetím a zpracováním top prezentací. A to včetně podrobných analýz a vlastních kvantitativních šetření. Vítězný návrh byl nejdůraznější v tahu na branku, a proto vyhrál,“ dodal marketingový ředitel společnosti David Vejtruba.

Soutěž organizuje každoročně mediální agentura Attention!Media z Omnicom Media Group. Je určena pro studenty oboru marketingu a mediálních studií na středních, vyšších odborných nebo vysokých školách na území České republiky, a dále pro osoby s vážným zájmem o marketing a mediální studia. Jejím cílem je poskytnout zájemcům možnost zpracovat řešení reálných problémů v rámci marketingových a mediálních kampaní klientů pořadatele, a získat tak praktické zkušenosti v oboru marketingové komunikace. 

-stk-