Po téměř 150 dnech nucené uzavírky se zábavní park Aqupalace Praha chystá na kompletní otevření. Jakmile bude jasné datum, kdy budou moci bazény otevřít, je připraven spustit kampaň v outdooru, především na citylightech v Praze a Středočeském kraji a na internetu. Od poloviny června je v plánu také televizní kampaň formou sponzorských vzkazů.
Během uzavření park komunikoval různorodě, podle toho, v jaké situaci se areál zrovna nacházel. Věnoval se především udržovací komunikaci na sociálních sítích, Facebooku a Instagramu. Veškerý marketing si Aquapalace připravuje in-house a pouze na některé realizace a analýzy využívá odborníky.
Kromě venkovní reklamy a sociálních sítí se areál rozhodl nabízet zvýhodněné balíčky na slevových portálech. „Slevové portály dokáží oslovit takové skupiny klientů, k jakým bychom se nedostali, ale naše prémiové produkty zde nikdy nabízet nebudeme,“ říká Vladana Horáková, ředitelka Aqaupalace Praha. Vždy se bude jednat spíše o doplňkové produkty jako různé balíčky nebo procedury ve spa, aby přilákali zákazníka, kterého bych jinak těžko oslovovali.
Vzhledem k tomu, že je areál v provozu 365 dní v roce, tak uzavření využil k rozsáhlým opravám. Při první uzavírce v roce 2020 zrealizoval opravy asi za 80 mil. korun, následně proběhly ještě další dvě uzavírky, poslední trvá od 18. prosince 2020. Zábavní park mohl zatím otevřít od května jen část s fitness centrem.
„Již máme vše hotovo a od poloviny února jsme připraveni otevřít, vodu máme napuštěnou ve všech bazénech. Připraveni jsme i na testování, neboť naše zdravotnické zařízení má oprávnění na stacionární odběry,“ dodává Vladana Horáková.
Areál cílí především na rodiny s dětmi a dlouhodobě se spojuje s dívčí kapelou Lolipopz, která má v areálu i vlastní studio nebo s duem Kája a Bambuláček.
-zue-