České dráhy svou první letošní kampaní chtějí vítat cestující po dlouhé zimě a vybízejí je k výletům do přírody. Kampaň vytvořená agenturou Havas se objevuje v outdooru, tisku, rádiu a na sociálních sítích. Pracuje s motivy poetických zastávek v přírodě. Inspirací pro cestující je tak série vizuálů s nádražními cedulemi zastávek, které svými vymyšlenými názvy naznačují, jaký zážitek je čeká – Červánkovice, Měkkomechovice, Kuropěníkov nebo třeba Velký Borůvkov. Kampaň poběží do konce května.
Aktuality
Doporučované
Stanice Cartoon Network vypnula web, odkazuje na Max
Webové stránky Cartoon Network pro Českou republiku byly v uplynulých týdnech ukončeny. Návštěvníci jsou nyní automaticky přesměrováni na streamovací platformu Max, která nabízí obsah této stanice.
Novoroční projev prezidenta vidělo 1,7 milionu lidí
Sledovanost letošního projevu prezidenta republiky byla o 47 tisíc diváků vyšší než před rokem.
CME si na e-mailing vybírá českou Omnivery
Mediální skupina CME pro e-mailovou rozesílku volí českou platformu Omnivery.
Skupina Prima věří, že je blízko k dohodě se Skylinkem
Skupina Prima říká, že věří v brzkou dohodu s operátorem Skylink.
Světlana Witowská odchází z projektu Spotlight na Aktuálně.cz
Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.
Seriál Děcko se uvedl jako vítěz pátečního večera
První díl seriálu Děcko sledovalo 869 tisíc diváků starších 15 let, což byl v této divácké skupině nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20:00.
Skylink přeladí stanice skupin Nova a Prima a i další kanály
Programy dvou největších komerčních vysílatelů a další stanice plánuje přeladit v nejbližších hodinách provozovatel satelitní služby Skylink, francouzská skupina Canal+.
Úterní večerní jedničkou se stal seriál Komisařka Florence
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal seriál Komisařka Florence. Následoval seriál Kamarádi a poté Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Čtvrteční večer vyrovnaný, na čele Komisařka Florence
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině 15+ byl s těsným náskokem seriál Komisařka Florence. Se seriálem Kamarádi pak měl vyrovnanou sledovanost ve skupině 18-69. V 15-54 měl nejvíce diváků seriál Jedna rodina.
Lidl otevírá svou první outletovou prodejnu v Česku
Od 2. ledna otvírá Lidl outletovou prodejnu v pražských Štěrboholích, zákazníky láká na slevy.
O2 TV zařadila stanici Warner TV, nabízí ji v HD
Operátor O2 Czech Republic zařadil od 1. ledna 2025 do své nabídky loni spuštěný tematický kanál Warner TV, který je k dispozici také v bezplatném celoplošném pozemním vysílání.
Limity zůstaly v neděli na čele, nad milionem i Policie Modrava
Druhý díl seriálu Limity udržel pozici nejsledovanějšího nedělního pořadu po 20:00. Také druhý díl sledovalo více než milion diváků (15+). Nad milionem ale byla i Policie Modrava a její odstup od vedoucího pořadu nebyl velký.
Šestidílné drama Studna uvede Voyo od pátku 10. ledna
Prvním letošním titulem z nabídky Voyo Originál bude dramatický seriál Studna režisérky Terezy Kopáčové.