Kaufland míří na TikTok, spustil kampaň Robin Food

pátek, 21. května 2021, 17:00 Aktuality, Retail, Reklama MediaGuru

Kaufland míří na mladší generaci a rozhodl se vstoupit na TikTok. Tento vstup podporuje navíc novou kampaní Robin Food – Král košíků.

Z kampaně Robin Food, zdroj: Kaufland

Z kampaně Robin Food, zdroj: Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland vstoupil od druhé poloviny května na sociální síť TikTok a současně s tím odstartoval cenovou kampaň Robin Food – Král košíků. Ta je inspirována motivy světoznámé postavy zbojníka Robina Hooda. Kampaní chce řetězec oslovit hlavně mladší cílovou skupinu konzumující především zábavná videa či hudební a taneční výzvy na sociálních sítích. Zatím se jedná o pilotní projekt pro následující tři týdny.

„Zábavnými prvky a motivy kampaně Robin Food chceme zvýšit aktivitu na našich sociálních sítích. Zatím se jedná o pilotní projekt pro následující tři týdny, následně TikTok síť v našich kampaních plánujeme využívat pravidelně,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

Kaufland spot - Robin Food, část 1.

Robin Food – Král košíků v kampani zachraňuje zákazníky před předraženými produkty. „Primární část komunikace poběží skrze dvě videa, krátké příběhy Robina Fooda a jeho družiny,“ dodává Renata Maierl.

Kaufland spot - Robin Food, část 2.

S videi se bude možné setkat v onlinu, kromě již zmíněného TikToku, rovněž na Facebooku a Instagramu, na Youtube, Spotify, a kanálech Prima (play.prima.cz, cnn.iprima.cz, cool.iprima a další z jejich rodiny) a navíc také na ČSFD.

Kampaň vznikla inhouse, vytvořila ji agentura Kaufland Marketing INT Inhouse Agency ve spolupráci s digitální agenturou la red.

Kaufland pokládá Jaromíru Jágrovi „drsné“ otázky

pondělí 10. května 2021

-zue-