Prazdroj uvede kampaní novinku Viper Hard Seltzer

středa, 5. května 2021, 18:10 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Plzeňský Prazdroj přináší na český trh alkoholický perlivý nápoj Viper Hard Seltzer. Na jeho podporu plánuje 360° kampaň.

Nový perlivý alkoholický nápoj Viper Hard Seltzer, zdroj

Nový perlivý alkoholický nápoj Viper Hard Seltzer, zdroj

Plzeňský Prazdroj přichází na český trh s alkoholickým perlivým nápojem Viper Hard Seltzer. S novinkou vstupuje do nové kategorie nápojů, jež se pod názvem Hard Seltzer prosadila na americkém trhu i v Evropě. 

Viper Hard Seltzer představuje čirý alkoholický nápoj bez umělých barviv a konzervantů, vyráběný přirozeným způsobem kvašení, podobně jako pivo. K jeho výrobě se používají i pivovarské kvasnice. „Viper je osvěžující alkoholický nápoj pro všechny, kteří hledají jemně ochucený drink s obdobným podílem alkoholu jako výčepní pivo. Obsahuje 96 kcal na balení. Jde o novou kategorii alkoholických nápojů, která cílí zejména na mladší dospělé, kteří se rádi baví s přáteli,“ říká brand manažerka značky Jana Vainerová.

„Název Viper znamená v překladu zmije a má zdůraznit spojení čisté přírodní  vody, jemné chuti a alkoholu,“ doplňuje Jana Vainerová s tím, že Plzeňský Prazdroj již začal také s vývozem do zahraničí, konkrétně do Nizozemí, Velké Británie, Maďarska a Rumunska.

Novinka je k dostání ve dvou příchutích – limetka a brusinka –, a to v plechovce o objemu 0,33 l. Od konce dubna ji nabízí online supermarket Košík, následně bude v prodeji také v hypermarketech Tesco a dalších obchodech. 

Na podporu Viper Hard Seltzer plánuje Plzeňský Prazdroj také 360° kampaň v televizi, na internetu, v místě prodeje, a až to bude možné, i na venkovních akcích.

-stk-