Rohlík uvádí svou novou privátní značku Maso

neděle, 30. května 2021, 08:45 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Rohlík na trh přináší novou privátní značku, pod níž bude prodávat české farmářské maso.

Klíčový vizuál poutající na novou značku Maso, zdroj: Rohlík

Klíčový vizuál poutající na novou značku Maso, zdroj: Rohlík

Online supermarket Rohlík rozšiřuje svou nabídku o novou privátní značku Maso!. Pod ní nabídne hovězí maso z mladých býků plemene Českého strakatého skotu (Čestr) a vepřové maso plemene Duroc, pocházející od tuzemských farmářů.

Rohlík pod svou značkou má prodávat jen 15 % nejkvalitnějšího českého masa. „Tyhle nejlepší kousky jsme dříve vyváželi například do Rakouska, kde byli ochotní si za kvalitu zaplatit. Jsem rád, že české maso nyní Rohlík zachová pro českého zákazníka,” říká Štěpán Chodil z Farmy Blatiny, z níž maso zpracovává Toro Hlavečník.

U hovězího z plemene čestr je kontrolovaná zmasilost a protučnělost. Zvířata jsou chována na několika farmách, kde jsou pouze na slámě, což má příznivě prospívat jejich kondici. 

Vepřové má být z vybraných vepřů také s kontrolovanou zmasilostí a protučnělostí otcovské linie plemene Duroc. Všichni vepři pocházejí z farmy v Kostelecké Lhotce v podhůří Orlických hor.

Novou značku podporuje i kampaň s claimem „Ať je maso zase maso“, jež je k vidění v outdooru a na internetu. 

Pod kreativou je podepsána agentura B&T. Produkci zajistila společnost Vernes. Režie se ujalo duo Mugshots, které tvoří Tomáš Brožek a Jindra Malík. Za kamerou stál Tomáš Kotas. O focení klíčových vizuálů a tvorbu obsahu pro online se postaral Jakub Jurdič.

-stk-