Skanska si na komunikační strategii vybrala Outbreak

čtvrtek, 20. května 2021, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skanska si na vytvoření nového positioningu a přípravu komunikační strategie zvolila agenturu Outbreak.

Skanska volí Outbreak, zdroj: Outbreak.

Skanska volí Outbreak, zdroj: Outbreak.

Společnost Skanska Reality si ve výběrovém řízení na vytvoření nového positioningu a komunikační strategie pro značku i projekty vybrala agenturu Outbreak. 

„Hledali jsme partnera, který bude schopen vyjádřit mnohovrstevnou jedinečnost značky Homes by Skanska a jednotlivých projektů. Outbreak nás přesvědčil schopností převést naši filozofii do srozumitelného, dlouhodobého konceptu ,Kultury bydlení',” řekla Renata Vildomcová, ředitelka marketingu a komunikace ve Skanska Reality.

Koncept „Kultura bydlení“ se postupně projeví ve všech komunikačních kanálech – v imageových i osvětových online videích, outdooru, na sociálních sítích, v interní komunikaci, v komunikačních materiálech pro zákazníky, partnery a městské části. Práce na značce povede Tereza Stará.

-stk-