Ad Intel: Z kosmetických značek nejvíce inzerovala Nivea

čtvrtek, 3. června 2021, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V období od ledna do dubna letošního roku umístila podle monitoringu Ad Intel inzerci v nejvyšší hodnotě z kosmetických značek Nivea.

Zdroj: Nivea

Zdroj: Nivea

Z kosmetických značek na trhu investovala do reklamy v období od ledna do dubna letošního roku nejvíce značka Nivea, která do ní vložila přes 269 mil. korun. Na druhém místě se umístil Garnier se 126 mil. korun a na třetím L’Oréal Paris se 111 mil. korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce.

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-