Do čela regionálního vedení Publicis nastupuje Lauko

středa, 30. června 2021, 11:05 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Novým CEO komunikační skupiny Publicis Groupe pro region střední a východní Evropy byl jmenován Tomáš Lauko.

Tomáš Lauko je novým CEO Publicis Groupe pro region střední a východní Evropy, zdroj: Publicis Groupe.

Tomáš Lauko je novým CEO Publicis Groupe pro region střední a východní Evropy, zdroj: Publicis Groupe.

Komunikační skupina Publicis Groupe hlásí ve vedení na regionální úrovni personální změny. Novým CEO pro region střední a východní Evropy byl jmenován Tomáš Lauko, jenž zodpovídá celkem za 15 trhů, včetně České republiky. Jeho přímým nadřízeným bude COO celé skupiny Steve King. Lauko bude naopak nadřízeným Tomáše Vargy, jenž je zodpovědný za český, slovenský a maďarský trh. Spolu s ním přichází na pozici Chief Operating Officer (COO) Maria Tudor, na pozici Business Development Director Paula Sobieszek.

Jmenování Tomáše posiluje náš závazek vůči tomuto dynamickému regionu s různorodými příležitostmi na místních trzích a širokou škálou talentů. Tomáš si s sebou přináší kombinaci hluboké znalosti regionu včetně největší trhů Polska a Ruska, i manažerské zkušenosti na globální úrovni. Pro klienty je silným partnerem, orientuje se v nejnovějších trendech na poli technologií, kreativity i byznysu a umí se pohybovat napříč různými kulturami, ” uvedl Steve King.

„Jako tým máme řadu ambiciózních plánů, které jsme již začali uskutečňovat. Věřím, že jsou to právě talent a odhodlání, které naši společnost posilují a ženou kupředu. Proto se zaměříme na investice do růstu našich talentů s cílem podpořit jak úspěch Publicisu, tak i každého jednotlivce,“ dodal Tomáš Lauko. 

Tomáš Lauko v Publicis Groupe dosud působil na pozici Chief Operating Officer pro Střední a Severní Evropu (NCE). Předtím vedl globální klientský tým Publicis Groupe pro L’Oréal a sedm let pracoval ve vedení mediální agentury Zenith, dříve jako konzultant v Dentsu Aegis. Svou kariéru začal na klientské straně v bance Société Générale.

Maria Tudor, nová Chief Operating Officer na regionální úrovni Publicis Groupe, zdroj: Publicis Groupe

Maria Tudor, nová Chief Operating Officer na regionální úrovni Publicis Groupe, zdroj: Publicis Groupe

Maria Tudor, dosavadní Chief Media Officer & Business Development Lead, je novou COO. Pochází z Bukurešti. V komunikační branži má více než 20 let zkušeností. Začínala v IT, pak ale přijala pracovní nabídku v rumunské Saatchi & Saatchi a v roce 2000 stála při rozjezdu mediální agentury Zenith. V roce 2017 se podílela na vzniku modelu Power of One.

Paula Sobieszek, nově jmenovaná na pozici Business Development Director pro Publicis Groupe CEE, navazuje na 16 let kariéry v agentuře Mindshare (WPP). Koordinuje a řídí rozvoj byznysu agentur napříč regionem a stará se o budování vztahů mezi Publicisem a globálními i regionálními investory.

-stk-