HoppyGo do letní kampaně obsazuje do trojrole Krhovjaka

pátek, 18. června 2021, 09:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Herec Kryštof Krhovjak ztvárnil v nové kampani platformy pro sdílení aut HoppyGo hned tři role naráz. Ukazuje, jak se dokáže služba přizpůsobit různým potřebám.

Zdroj: Repro YT HoppyGo

Zdroj: Repro YT HoppyGo

Platforma pro sdílení aut HoppyGo odstartovala svou letní kampaň, která bude k vidění na českém, slovenském a polském trhu. Jejím cílem je představit klíčové výhody zápůjčky aut a dále rozšířit povědomí o peer-to-peer carsharingu na všech trzích, kde společnost působí.

Tváří kampaně, jež poběží až do poloviny září na internetu, sociálních sítích, v outdooru a tisku, se stal herec Kryštof Krhovjak, jenž v trojroli ztvárnil rodinku potýkající se s typickými problémy na cestách. Cílovou skupinou jsou především mladší zákazníci, kteří jsou aktivnější ve využívání inovativních služeb.

Letní reklamní spot služby HoppyGo

V kampani HoppyGo zdůrazňuje jednoduchost a užitečnost služby v každodenním životě, kdy uživatelé vše vyřeší prostřednictvím mobilní či webové aplikace. „Naším cílem je vtipnou formou zvýšit povědomí o hlavních výhodách P2P carsharingu HoppyGo, který poskytuje komfortní a jednoduchý přístup k flexibilní, dostupné a zároveň udržitelné mobilitě. Vzhledem k tomu, že našich služeb uživatelé využívají především za účelem cestování, ať už na dovolenou, víkendový výlet, nebo jednodenní trip apod., rozhodli jsme se reagovat na aktuální trend cestování po vlastní ose a klíčové benefity demonstrovat ve video spotu,“ uvedla šéfka marketingu služby Radka Šubířová.

Pod kampaní je podepsána agentura WMC Grey.

-stk-