IKEA začíná prodávat limitovanou kolekci oblečení a doplňků

pondělí, 28. června 2021, 20:35 Aktuality, Retail, Reklama MediaGuru

IKEA představuje první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde hlavním motivem je logo a čárový kód. V prodeji bude od 1. července 2021.

Jedním z motivů je čárový kód, který odkazuje na prodejní bestseller, knihovnu Billy, zdroj: Ikea

Jedním z motivů je čárový kód, který odkazuje na prodejní bestseller, knihovnu Billy, zdroj: Ikea

Nábytkářský řetězec IKEA představuje svou historicky první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde hlavním motivem je logo a čárový kód. Její název je Efterträda, což ve švédštině znamená „následovat“. V nabídce najdou zákazníci trička, mikiny, osušky, lahve na vodu nebo speciální tašky.

Kolekci vytvořila pobočka řetězce v Japonsku v úzké spolupráci s IKEA of Sweden. Designéry inspirovali fanoušci řetězce v Tokiu a na celém světě. V Japonsku byla tato kolekce uvedena na trh v polovině roku 2020 a od 1. července 2021 bude v prodeji také v Česku jak v obchodních domech, tak online.

„Jde o naši první kolekci, která jako hlavní motiv využívá oficiální logo IKEA. K oblečení a doplňkům přistupujeme podobně jako k bytovému zařízení. Důležitá je jednoduchost a každodenní funkčnost. Druhým motivem je čárový kód, který zas odkazuje na náš bestseller, knihovnu Billy,“ vysvětluje Karl Doctor, manažer prodeje pro IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Hlavním motivem kolekce je logo, inspirací byli fanoušci z Japonska, zdroj: Ikea

Hlavním motivem kolekce je logo, inspirací byli fanoušci z Japonska, zdroj: Ikea

Svou vlastní kolekci s logem loni v létě a následně pro velký úspěch i podruhé v září uvedl například obchodní řetězec Lidl.

Unikátnost se značkám vyplácí. Kterým se to v Česku daří?

středa 19. května 2021

-zue-