Mall.cz chce k tržišti přilákat 25 tisíc partnerů z regionu

úterý, 15. června 2021, 13:45 Aktuality, Retail MediaGuru

Mall.cz plánuje do roku 2025 přizvat do svého online tržiště 25 tisíc partnerů z regionu.

Zdroj: Mall.cz

Zdroj: Mall.cz

Internetový obchod Mall.cz má ve své nabídce dva miliony produktů, přes jeho online tržiště prodává přes dva tisíce obchodníků. Do roku 2025 plánuje navýšit jejich počet na 25 tisíc z celého regionu a dostat se s nabídkou až na 30 milionů položek. 

Zboží prodané přes marketplace tvoří dnes 30 % všech objednávek. Díky němu Mall.cz rozšiřuje svou nabídku i o speciální segmenty – zákazníci si kromě tradičních kategorií zboží mohou koupit také sportovní a outdoorové vybavení, hudební nástroje či velké zahradní trampolíny a sekací traktůrky.

Partnerský program je pro Mall.cz klíčový pro posilování pozice jak na českém trhu, tak na trzích střední a východní Evropy. Výrazně přispěl i k tomu, že se v loňském roce celá e-commerce skupina Mall poprvé dostala do černých čísel a generovala obrat ve výši 20,7 miliardy korun. I z těchto důvodů chce firma s modelem tržiště dále expandovat na další trhy.

Skupina Mall Group se poprvé dostala do černých čísel

úterý 25. května 2021

„Rozvoj tržiště se zásadně podílí na našem růstu, umožňuje nám ještě lépe vyhovět potřebám zákazníků, a navíc nám pomáhá čím dál lépe propojovat trhy střední a východní Evropy. Rozvoj tržiště je pro nás jasnou prioritou a jeho význam bude narůstat. Jedná se totiž o model, který nás přibližuje vizi být pro zákazníky nákupní destinací číslo 1, kde každý najde vše, pro co si na internet přišel, a dostane to se službami odpovídajícími těm nejvyšším nárokům,“ popisuje Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.

„Našim cílem je vybudovat ucelený ekosystém služeb, který pomůže obchodníkům růst a prosadit se ve světě e-commerce, nabídne jim kvalitní zákaznický servis a pomůže i s případnou zahraniční expanzí. Chceme být první volbou nejen pro zákazníky, ale i pro obchodníky, protože jen tak můžeme dlouhodobě uspět,“ dodává Kováč s tím, že obchodníci v rámci partnerství mohou využívat i logistiku, marketingovou podporu a dostupné financování.

-stk-