McDonald’s děkuje novou kampaní svým zaměstnancům

středa, 30. června 2021, 14:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová reklamní kampaň společnosti McDonald’s je věnována jejím zaměstnancům.

Zdroj: McDonald's

Zdroj: McDonald's

McDonald’s startuje novou reklamní kampaň, v níž děkuje svým zaměstnancům za přístup a nasazení během pandemie. 

Kampaň poběží po celé léto na televizních kanálech Prima a k vidění bude také online. Do komunikace je zapojeno i HR oddělení McDonald’s a interní komunikační kanály.

Zákaznická zkušenost v restauraci je jedním z klíčových hybatelů vnímání značky a všichni naši zaměstnanci si zaslouží poděkování za to, jak skvěle zvládli covid období, ačkoliv to nebylo vždy jednoduché. Vždyť naše restaurace jely prakticky non-stop. V čase, kdy byly restaurace zavřeny, se stal McDonalds se svým McDrivem a McDelivery jistotou pro mnohé z nás, proto chceme takto veřejně poděkovat všem našim zaměstnancům, že to zvládli a byli tu vždy pro naše hosty,říká marketingový ředitel McDonald’s ČR a SK Martin Troup. 

Na kampani se podílely všechny agentury, které s McDonald’s spolupracují. Strategickým partnerem je kreativní agentura DDB, o produkci spotu se postarala společnost Bistro Films, režie se ujal Marek Partyš. Nákup médií má na starosti OMD, komunikaci v regionech MSL.

„Jsme rádi, že na vybraných velkých projektech spolupracují všechny naše agentury, s nápadem může vždy přijít kterákoliv z nich. Za udržitelnou kampaní ,Naše protože' tak například stojí agentura MSL, nyní je naším hlavním partnerem DDB,“ dodává Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR společnosti McDonald’s ČR a SK.

-stk-