Zalando chce se Sephorou nabídnout luxusní kosmetiku

úterý, 22. června 2021, 15:40 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

Zalando se v online prostoru spojuje se Sephorou. Společně chtějí vytvořit platformu pro luxusní kosmetiku.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Módní e-shop Zalando navazuje strategické partnerství s prodejcem kosmetiky Sephora. Cílem spolupráce je vytvořit destinaci s luxusní kosmetikou v online prostoru. 

Společná platforma nabídne sortiment tisíců kosmetických produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek společnosti Sephora, jež přispěje také svými odbornými znalostmi v oblasti kosmetiky a marketingovými dovednostmi. Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 a následující rok se rozšíří na další trhy, na kterých již Zalando působí. 

„Online trh s kosmetikou je v Evropě stále z velké části nevyužitý, pro nás tak představuje obrovskou a vzrušující příležitost. Jako komplexní destinace pro módu a životní styl chceme našim zákazníkům dodávat sebevědomí a inspirovat je perfektním výběrem módy a kosmetiky na jednom místě. Našim partnerům z řad značek chceme zároveň poskytnout platformu, která jim pomůže uspět v digitálním prostředí. Partnerství se společností Sephora, která je oblíbeným místem mnoha fanoušků kosmetiky, pozvedne naši vlastní nabídku kosmetiky a zákazníkům Zalanda a umožní nakupovat i ty nejvyhledávanější a nejexkluzivnější kosmetické značky stejně pohodlně, jako jsou na Zalandu zvyklí,” komentuje David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando.

„Spojením nabídky módy, doplňků a luxusní kosmetiky pod jednou střechou pro ně vytvoříme místo, kde mohou ,vypadat skvěle a cítit se skvěle', a to v jedinečném, prvotřídním prostředí. Toto partnerství je klíčovým krokem v rámci naší evropské strategie růstu a ilustruje naši vizi budoucnosti v oblasti kosmetiky a maloobchodu,“ dodává Martin Brok, prezident a CEO společnosti Sephora.

Sephora působí ve 35 zemích a provozuje 2 000 prodejen po celém světě, z čehož více než 1 000 z nich se nachází v Evropě. Zalando obsluhuje na 20 evropských trzích 42 milionu aktivních zákazníků, kterým nabízí více než 4000 módních a lifestylových značek. 

-stk-