Atmedia prodává reklamu k LOH na Eurosport 1 jen exkluzivně

pondělí, 12. července 2021, 13:05 Aktuality, TV MediaGuru

Atmedia otevře v období letošních LOH v Tokiu reklamní prostor na Eurosport 1 jen vybraným klientům. Cena za spoty se také zvýší.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia nabídne zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem k exkluzivitě sportovní události vyčleňuje společnost pro toto období Eurosport 1 z obchodních balíčků. Klienti mohou spojit svou značku s celou letní olympiádou, mohou se ale stát také partnerem například pouze jednoho konkrétního olympijského dne.

„Vzhledem k exkluzivitě tohoto sportovního eventu budeme nabízet klientům reklamní prostor za vyšší cenu,“ předesílá Michaela Vasilová, managing directorka ve společnosti Atmedia. Z tohoto důvodu mediální zastupitelství v období letní olympiády vyčleňuje televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice.

Letní olympijské hry v Tokiu bude televizní stanice Eurosport 1 vysílat od 23. července do 8. srpna. Přinese téměř 250 hodin živých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne, ve večerních hodinách je vystřídají reprízy. V 16.30 a také ve 20.30 pak nabídne Eurosport 1 sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne. Eurosport 1 přinese divákům všechny sportovní disciplíny z letní olympiády. 

Letní olympijské hry patří podle výsledků ze zahraničních trhů k nejsledovanějším sportovním událostem na Eurosport 1. Oblíbené jsou mezi muži i ženami, poměr diváků je 60 % ke 40 %. „Letní olympijské hry v Tokiu přináší zadavatelům reklamy příležitost spojit značku se světovým sportem a oslovit atraktivní cílové skupiny diváků. Reklamní kampaně na Eurosport 1 mají vysokou afinitu především mezi muži v produktivním věku, s vyššími příjmy a z větších měst,“ doplňuje Michaela Vasilová.

-mav-