Leros rozšiřuje svou nabídku bylinné kosmetiky

úterý, 6. července 2021, 07:20 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Výrobce bylinkových čajů se pustil do kosmetiky. Kromě čisticích gelů na ruce a balzámů na rty nabízí i řadu přírodních krémů na ruce.

Letos uvádí novou řadu krémů na ruce, zdroj: Leros / Kofola ČS

Letos uvádí novou řadu krémů na ruce, zdroj: Leros / Kofola ČS

Společnost Leros, vyrábějící bylinkové čaje, rozšiřuje svou nabídku kosmetiky. První produkty – bylinný krém, čistící gel na ruce a balzám na rty – uvedla na trh loni v listopadu. Nyní přidává řadu přírodních krémů na ruce inspirovaných čtyřmi živly, jako je voda, země, oheň a vzduch.

„Se zpracováním bylinek máme zkušenosti už více než 60 let. Rozhodli jsme se tyto znalosti dále využít a přírodní kosmetika, která využívá bylinky jako aktivní látky, se nám zdá jako velmi zajímavá oblast.  Vedle toho se tak nějak přirozeně kolem této myšlenky dala dohromady skupina kreativních a v kosmetice zkušených profesionálů, která pomohla našemu nápadu na svět. Představujeme si, že Leros je síla čistě přírodních vůní, chutí, účinných látek a energie, která má moc harmonizovat, léčit a měnit zlé na dobré. Přírodní kosmetika je potom z tohoto pohledu jedno sklíčko ze skládačky,“ vysvětluje marketingový ředitel společnosti Karel Hrbek.

Kosmetika je zatím k dostání na e-shopu Lerosu, nicméně do budoucna jsou v plánu i další prodejní kanály, například specializované prodejny kosmetického zboží nebo lékárny. „V nabídce máme zatím produkty k péči o ruce a balzám na rty. Můžeme nabídnout různé textury, aktivní látky a vůně. Nově máme v portfoliu řadu krémů na ruce inspirovaných čtyřmi živly. Všechny krémy mají 100 % přírodní složení a certifikaci CPK (Certifikovaná přírodní kosmetika). Využili jsme znalosti bylinné expertízy a bylinky použili jako aktivní látky. Místo vody obsahují krémy hydroláty, které vznikají při parní destilací bylinek, jsou tak obohaceny o cenné výtažky, ale zároveň šetrné k pokožce,“ přibližuje Karel Hrbek.

U krémů je možné si vybrat ze dvou různých textur – lehkou hydratační texturu, která díky směsi vybraných olejů nezanechává na pokožce mastný film (krémy živel Voda a Vzduch). Pro suchou namáhanou pokožku je určena hutnější textura s bambuckým máslem a makovým olejem, který pomáhá i proti lámavým nehtům (krémy Oheň a Země).

S kosmetikou cílí Leros na ženy, které se intenzivně věnují tomu, co dělají, a proto se někdy potřebují zastavit a zklidnit. Zároveň se jedná o ženy, které dokážou ocenit přírodní složení, použité bylinky, oleje v bio kvalitně nebo přírodní funkční vůně. Ke komunikaci využívá značka zatím jen reklamu na sociálních sítích a spolupráci s menšími influencery.

-stk-