Pilsner Urquell startuje svou olympijskou kampaň

čtvrtek, 15. července 2021, 14:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Oficiální partner Českého olympijského týmu, pivní značka Pilsner Urquell, představil svou olympijskou kampaň.

Zdroj: Repro YT Pilsner Urquell

Zdroj: Repro YT Pilsner Urquell

Pivní značka Pilsner Urquell, jež se řadí mezi oficiální partnery Českého olympijského týmu, spustila 12. července svou olympijskou kampaň. Staví přitom na podpoře společných hodnot i dlouholeté spolupráci. 

V kampani, jež poběží až do 10. srpna, vystupují olympionici jako Barbora Špotáková, Ondřej Synek, Klára Spilková nebo Martin Pek. „Ať už příběh končí zlatem, nebo ne, jsme hrdí na všechny, kteří mají odhodlání a vytrvalost jít si za svým vytyčeným cílem a dělat to s vášní. Proto jsme hrdým partnerem českých olympijských příběhů již 20 let,“ popisuje Roman Trzaskalik, marketingový ředitel společnosti Plzeňský Prazdroj, do jejíhož portfolia Pilsner Urquell patří. 

Kampaň se objeví v televizi, rádiu a na internetu. Propíše se také do aktivace značky na Olympijských festivalech, které se budou konat v Praze a Brně. Součástí budou i PR aktivity.

Pod televizní částí kampaně je podepsána agentura VMLY&R. Produkce se ujala společnost Andflux a režie Adam Vopička. Digitální část měla na starosti agentura Socialists s produkcí Silencio a režisérem Davidem Chvátalem.

-stk-