Do VMLY&R přichází Coufal, Sýkora a Janečková

středa, 18. srpna 2021, 09:55 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na vedoucí pozice v accountu, strategii a kreativě agentury VMLY&R nastupují Tomáš Coufal, Tomáš Sýkora a Tereza Janečková.

Tomáš Sýkora, Tomáš Coufal a Tereza Janečková jsou novými tvářemi agentury VMLY&R, zdroj: VMLY&R.

Tomáš Sýkora, Tomáš Coufal a Tereza Janečková jsou novými tvářemi agentury VMLY&R, zdroj: VMLY&R.

Agenturní tým VMLY&R se rozšířil o nové tváře na klíčových pozicích ve strategii, kreativě a ve vedení týmů. Na pozici Account Director nastoupil Tomáš Coufal, který přešel z RunCzechu a od 1. srpna v novém působišti vede tým specializovaný na sportovní marketing. Strategický tým od 1. července řídí Tomáš Sýkora, který dosud v agentuře VMLY&R pracoval na pozici Strategy Planner. Do kreativního týmu nastoupila Tereza Janečková, jež v roli Creative Lead vede tým designérů v rámci specializovaného klientského týmu. 

Tomáš Coufal povede tým zaměřený na sportovní marketing a kromě řízení rozběhnutých projektů se bude věnovat hlavně rozvoji konceptu běžeckých závodů RunTour, který patří mezi vlastní projekty agentury VMLY&R. „Prioritou na nové pozici pro mě bude jednoznačně závěrečná podzimní série běžeckých závodů RunTour a úspěšné otevření registrací do roku 2022. Rád bych se také prioritně zaměřil na celkové osvěžení a posunutí celého konceptu RunTour zase o kus dále,“ říká Tomáš Coufal, který v RunCzech spolupracoval na kampaních All runners are beautiful nebo vytvářel společně s Evropskou Atletikou novou strategii pro evropské atlety v silničním běhání včetně vytvoření konceptu silničního běhu The Battle of the Teams. Ve spolupráci s Evropskou Atletikou byl také u zrodu vůbec první European Running Business Conference.

Tomáš Sýkora pokračuje od 1. července na novém postu Head of Strategy v dosavadní práci na brandové strategii pro Českou spořitelnu a zaměří se nově i na ostatní klienty. K tomu si přibírá zodpovědnost za prohloubení digitální expertizy. „Jako hlavní stratég se budu věnovat strategickému rozvoji klientů napříč portfoliem agentury. Zaměřím se na to, abychom klientům doručovali účinné omnichannel kampaně s důrazem na zapojení digitální komunikace na nejvyšší úrovni. Proto kromě vedení týmu stratégů také pracuji na posílení specializovaného týmu na digitální komunikaci, který se bude věnovat adaptaci nových nástrojů a trendů v oblasti digitálního marketingu,“ přibližuje Tomáš Sýkora. Kromě kampaní pro Českou spořitelnu je podepsán například pod Pěnožrouty pro Kofolu. 

Na pozici Creative Lead přišla Tereza Janečková, jež vede specializovaný tým designérů pracujících pro klienta z oblasti tabákového průmyslu. V minulosti se jako idea maker a designér zapojila do projektu ekologa Petra Kukly a podílela se mj. na návrhu a vývoji alternativního popelníku. „V rámci kreativního procesu je pro mě důležité pracovat s každým individuálně a udržet v týmu v rámci možností tvůrčí svobodu. Kreativa by ale neměla být samoúčelná a měla by fungovat i s ohledem na obchodní zájmy,“ dodává Tereza Janečková.

Zkušenosti má Tereza Janečková z agentur Havas a Proximity, v posledních letech pracovala jako seniorní art director pro značky Mana a BMW. Kromě designu se zajímá o ekologii, kvalitu potravin a etické aspekty chovu domácích zvířat. Založila vlastní značku CocoKarl, která produkuje domácí vajíčka od slepic z volného výběhu. Je také autorkou designového návrhu mobilního kurníku. 

-stk-