Marušák koordinuje marketingové aktivity Goodyear Czech

pondělí, 2. srpna 2021, 15:45 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Milan Marušák je novým marketingovým koordinátorem společnosti Goodyear Czech, zodpovídá za český a slovenský trh.

Milan Marušák, zdroj: Goodyear Czech

Milan Marušák, zdroj: Goodyear Czech

Společnost Goodyear Czech představila svého nového marketingového koordinátora Milana Marušáka, který převzal zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi. Je zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.

Do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport, která je zodpovědná za globální motorsportové aktivity značky Hyundai a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím pracoval jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.

-mav-