Visa ukazuje v kampani svou novou vizuální identitu

úterý, 17. srpna 2021, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaní „Seznamte se, Visa“ značka platebních technologií představuje novou vizuální identitu.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně Seznamte se, Visa, zdroj: Visa

Jeden z klíčových vizuálů kampaně Seznamte se, Visa, zdroj: Visa

Společnost Visa, nabízející platební technologie, odstartovala novou kampaň „Seznamte se, Visa“. Jejím cílem je posílit povědomí o značce a zároveň ukázat novou vizuální identitu.  

„Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu,“ popisuje Lynne Biggar, EVP a CMO ve Visa, s tím, že kromě platebních karet umožňuje jeho firma například platit freelancerům v reálném čase a zpracovává individuální platby mezi miliardami účtů po celém světě.

Kampaň, pod jejíž kreativou je podepsána agentura Wieden+Kennedy, staví na krátkém filmu od režiséra Malika Hassana Sayeeda. Doplní jej série kratších spotů a fotografií, na kterých spolupracovala fotografka Camilla Falquez a argentinský tým režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton). 

Nový reklamní spot značky Visa

Reklama má poukázat i na novou identitu značky, jež má symbolizovat změnu. Jejím autorem je designér Mucho, který si pohrál s barevností, fontem i symbolem značky. Nová identita se objeví ještě letos, v příštím roce bude k vidění na všech místech, kde Visa působí.

Vývoj vizuální identity značky Visa, zdroj: Visa

Vývoj vizuální identity značky Visa, zdroj: Visa

-stk-