Zoot v nové kampani podporuje své Výdejny radosti

čtvrtek, 5. srpna 2021, 00:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zoot v nové kampani podporuje síť partnerů svých výdejních míst, postupně se v ní vystřídá zhruba čtvrtina z jejich celkového počtu. Jako první se v ní objevuje Hvězdný bazar, charitativní second hand a pracoviště pro vozíčkáře.

Ve spotu se objeví sami zaměstnanci, zleva prodejce Petr Pokorný, vedoucí prodejny Tereza Petrboková a další zaměstnankyně Hvězdného bazaru, zdroj: ZOOT

Ve spotu se objeví sami zaměstnanci, zleva prodejce Petr Pokorný, vedoucí prodejny Tereza Petrboková a další zaměstnankyně Hvězdného bazaru, zdroj: ZOOT

Módní e-shop Zoot v nové marketingové kampani podporuje síť partnerů svých výdejních míst - Výdejen radosti. Jako první se v ní objevuje Hvězdný bazar, charitativní second hand a pracoviště pro vozíčkáře. 

Kampaň je plánována jako dlouhodobá, objevuje se na sociálních sítích a YouTube a postupně se v ní vystřídá zhruba čtvrtina z celkového počtu Výdejen radosti. Vznikla inhouse ve spolupráci s kameramanem Václavem Píšou a poběží průběžně až do konce roku 2022.

První ze série kampaně na podporu Výdejen radosti - Hvězdný bazar

Zoot se rozhodl začátkem letošního roku proměnit podobu svých Výdejen radosti a rozšířit jejich celkový počet na 130. Síť partnerských prodejen, které fungují jako výdejní místa, plánuje do budoucna rozšiřovat. Dnes jsou zákazníkům k dispozici ve všech krajských a okresních městech. Tímto způsobem e-shop snižuje své náklady, ale zároveň podporuje lokální byznys, protože těmto obchodům přivádí nové zákazníky se zájmem o módu. Zároveň se ve vybraných výdejnách prodává zboží z kolekce jeho vlastních privátních značek.

ZOOT končí s vlastními výdejnami, sázet bude na partnery

pondělí 25. ledna 2021

-zue-