Kampaň Národního divadla pracuje se slovem „Už“

úterý, 14. září 2021, 10:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Národní divadlo uvádí kampaň k zahájení nové sezóny. Staví na výrazné typografické práci se slovem Už!

Nová kampaň Národního divadla, zdroj: Národní divadlo

Nová kampaň Národního divadla, zdroj: Národní divadlo

Reklamní kampaň k zahájení 139. sezony Národního divadla staví na výrazné typografické práci se slovem Už!. Na kampani pracovala agentura Touch Branding.

Kampaň je naplánována do celého mediamixu. Aktuálně probíhá v outdooru, zejména v místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako je MHD, nádraží nebo vlaky. „V další fázi kampaně plánujeme hlavně využití onlinu, tisku a netradičních lokalit jako fasády našich divadelních budov,“ sděluji Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.

„UŽ! je esence toho, že jsme se dočkali návratu do ‚normálu‘. Publikum, které rádo a často navštěvuje divadlo, si ho teď mŮŽe konečně UŽít.,“ vysvětluje Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.

Kromě tradičních outdoorových médií bude kampaň využívat i média digitální. „Pro obrazovky jsme připravili animované typografické spoty, které využívají takzvaných variabilních fontů. Díky těm jsme si mohli pohrát se slovem UŽ! a vdechnout mU Život,“ říká Neil Johnston, který kampaň designoval.

Nová kampaň Národního divadla, zdroj: Národní divadlo

Nová kampaň Národního divadla, zdroj: Národní divadlo

Nová kampaň Národního divadla, zdroj: Národní divadlo

Nová kampaň Národního divadla, zdroj: Národní divadlo

-mav-