Kinoko oslovuje přes pop-up store nové zákazníky

pátek, 10. září 2021, 15:05 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Kinoko testuje potenciál pop-up store v obchodním centru Westfield Chodov.

Pop-up store testuje Kinoko v obchodním centru Westfield Chodov, zdroj: Kinoko.

Pop-up store testuje Kinoko v obchodním centru Westfield Chodov, zdroj: Kinoko.

Sportovní značka Kinoko, kterou založil podnikatel Antonín Kokeš, zakladatel Albi a sítě řemeslných pekáren Antonínovo pekařství, testuje potenciál pop-up store. Od konce května jej provozuje v obchodním centru Westfield Chodov, kde bude přibližně do konce roku. Jedná se tak o druhou pobočku značky, jež od svého založení provozuje kamennou prodejnu na Strossmayerově náměstí v Praze. 

Majitel Albi rozjíždí značku sportovního oblečení Kinoko

středa 1. července 2020

„Chtěli jsme našim zákaznicím, které to mají na Letnou daleko, nabídnout dostupnější variantu a zároveň i otestovat, zda-li bude náš obchod fungovat i v obchodním centru, kde se přirozeně vyskytuje trochu jiný typ zákazníka než na hight street,“ popisuje Zuzana Křivánková, brand manažerka Kinoko.

Kinoko tak dokáže oslovit jiný druh zákazníků než ve svém obchodě na Praze 7. „Na Letnou chodí většinou lidé, kteří nás znají nebo přijdou na doporučení. Obchodní centrum má tu výhodu, že nás často objeví lidé, kteří dosud značku třeba neznali,“ vysvětluje Křivánková.

Pop-up store představuje ve strategii Kinoko zatím jen pilotní projekt, jehož výsledky je potřeba teprve zhodnotit. „Už teď je ale jisté, že jednou prodejnou jsme do budoucna neskončili,“ dodává Křivánková.

-stk-