McDonald’s kampaní "vybočuje z rutiny", podporuje kuřecí

pondělí, 6. září 2021, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

McDonald’s se v podzimní kampani soustředí na kuřecí nabídku. Staví na tom, že „občas je fajn vybočit z rutiny“.

Zdroj: Repro reklamní spot McDonald's

Zdroj: Repro reklamní spot McDonald's

McDonald’s odstartoval koncem srpna novou reklamní kampaň, v níž se soustředí na představení svého kuřecího portfolia – kuřecí burgery, wrapy i křídla. Staví ji na tom, že „občas je fajn vybočit z rutiny a udělat někdy něco jinak“. 

„Chceme upozornit na to, že naše kuřecí portfolio je chutné a zároveň pro různé příležitosti – wrap pohodlně na cestu, burger který tě zasytí, wings když máš chuť na obíračku třeba u filmu, nebo třeba 20 nugetek, které si můžeš dát s kamarády. Jinými slovy, do Mekáče se nechodí jen na hovězí burgery, ale i na super kuře,“ přibližuje cíle kampaně tiskový mluvčí řetězce Jitka Pajurková. 

Kampaň poběží až do 28. listopadu v televizi, outdooru, rádiu, na internetu a sociálních sítích. Do televizního vysílání jsou nasazeny 30s a 20s spoty. Ve venkovním prostoru využije kromě bigboardů, CLV i digitální plochy a holomotion. V online prostoru budou k vidění nejen videospoty, statické  a dynamické bannery, ale také spolupráce s influencery. Zapojeny budou také vlastní komunikační kanály McDonald's, jako je web, aplikace nebo prostor v restauracích. 

Reklamní spot McDonald's na kuřecí nabídku

Komunikace cílí primárně na zákazníky, kteří v McDonald’s konzumují hovězí burgery, ale kuřecí si dávají jinde. Sekundární skupinou jsou poté milovníci kuřecího masa obecně.

Klíčový vizuál na podporu kuřecí nabídky McDonald's, zdroj: McDonald's

Klíčový vizuál na podporu kuřecí nabídky McDonald's, zdroj: McDonald's

Klíčový vizuál na podporu kuřecí nabídky McDonald's, zdroj: McDonald's

Klíčový vizuál na podporu kuřecí nabídky McDonald's, zdroj: McDonald's

Kreativa kampaně pochází z dílny agentury DDB. Digitální část má na starosti Follow Bubble. Mediální plánování i nákup zajišťuje OMD. Produkci reklamního spotu obstarala společnost Stink Films, režie se ujal Paco Cruz.

-stk-