Mindshare obhájil Unilever ve většině klíčových zemí

čtvrtek, 9. září 2021, 14:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mediální agentura Mindshare (GroupM, WPP) bude i nadále zajišťovat nákup a plánování médií pro společnost Unilever ve většině rozhodujících zemí.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Mediální agentura Mindshare (Group , WPP) bude i nadále zajišťovat nákup a plánování médií pro společnost Unilever ve většině rozhodujících zemí. Rozhodlo o tom globální výběrové řízení v odhadované výši 3,4 mld. USD, které firma uspořádala poprvé od roku 2015. Mindshare tak bude nadále pracovat pro Unilever na několika klíčových trzích v USA, Velké Británii, Indii, Indonésii a Číně. Podle informací časopisu Campaign ale část byznysu přechází k Omnicom Media Group (Rakousko, Německo, Švýcarsko, Kanada, Severní Afrika, střední Východ a Turecko) a část k Havas Media (Francie). Část aktivit také zůstává v IPG.

-mav-