Do vedení marketingu Slevomatu nastupují Hrubý a Majorský

úterý, 26. října 2021, 11:05 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici marketingového ředitele ve firmě Slevomat nastupují Martin Hrubý a Branislav Majorský.

Martin Hrubý a Branislav Majorský, zdroj: Slevomat

Martin Hrubý a Branislav Majorský, zdroj: Slevomat

Cestovní a zážitkový portál Slevomat rozšiřuje svůj management, a to o dva ředitele marketingu. Na pozici brand directora přichází do firmy Martin Hrubý, v rámci přesunu interních pozic se role komerčního ředitele, tedy CCO ujímá Branislav Majorský. 

Martin Hrubý působil sedm let v oblasti FMCG a také e-commerce, kde pomáhal zejména farmaceutickým značkám se strategickým rozvojem zahraničních trhů. Do Slevomatu přichází ze start-upového prostředí, kde se angažoval poslední rok. „Slevomat funguje jako etablovaná značka, které se podařilo ustát i náročné období jako byl uplynulý pandemický rok. Naším úkolem je významné posílení značky, protože Slevomat není o slevách, ale o kvalitní široké nabídce neustále doplňované produktovými novinkami, umožňující snadný a rychlý nákup. Chceme ukázat, že jsme silná a stabilní společnost nejen pro naše zákazníky, ale i skvělý marketingový nástroj pro naše obchodní partnery,” popisuje Hrubý. 

Branislav Majorský ve společnosti začínal jako finanční analytik a podílel se na prodeji firmy do rukou britské skupiny Secret Escapes. Poté působil jako šéf analytického týmu, který zastřešoval agendu byznys plánování, analytiky a reportingu. Jako komerční ředitel bude mít kromě dosavadní datovo-analytické agendy na starosti všechny výkonnostní kanály a práci se zákaznickou bází o celkové velikosti přes 2,5 milionů zákazníků.  

„Covid ovlivnil nákupní preference spotřebitelů, což u nás nejvíce vidíme na měnícím se mixu objednávek v lokálních službách a zážitcích. Během posledního roku jsme se tomu museli přizpůsobit a teď je pro nás prioritou ještě víc prohloubit pochopení potřeb našich zákazníků a reflektovat to jak po produktové, tak i komunikační stránce. Cílem je maximalizovat počet objednávek u jednotlivých segmentů zákazníků. Veřím nám v tom, protože máme silný tým a taháme za jeden provaz – od nabídky, přes produkt a marketingové týmy až po zákaznickou péči,” přibližuje Majorský.

-stk-