Globální značku KKCG i Sazka Group vede Pavel Turek

pátek, 8. října 2021, 12:25 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici Chief Officer of CSR & Global Brand pro skupinu KKCG a Sazka Group nastupuje Pavel Turek.

Pavel Turek, zdroj: KKCG

Pavel Turek, zdroj: KKCG

Do týmu skupiny KKCG a Sazka Group přichází Pavel Turek. Od října 2021 zastává pozici Chief Officer of CSR & Global Brand. „Mým hlavním úkolem bude vytvořit koncept koexistence globálních a lokálních značek a zároveň se budu podílet na tvorbě strategie firemní společenské odpovědnosti. Velmi si vážím příležitosti pracovat v ambiciózním týmu Karla Komárka,” uvedl Pavel Turek, který má více než 25 let zkušeností v motoristickém sportu. 

Pavel Turek v letech 1997 až 2013 řídil ve Formuli 1 obchodní partnerství mezi značkami West a McLaren. Absolvoval 17 sezón ve Formuli 1, podílel se na více než 250 Grand Prix a úzce spolupracoval s jezdci včetně Miky Häkkinena, Davida Coultharda a Kimi Räikkönena. Kromě toho jako ředitel Coulthard | Doohan | Turek & Partners vytvořil nové koncepty v různých sférách sportovního marketingu, propagace, event managementu a public relations.

Od roku 2013 do roku 2018 pak zastával roli obchodního ředitele závodu Red Bull Air Race, kde zodpovídal za sponzoring, distribuci televizního vysílání či poskytování licencí a podobně. V roce 2018 se stal marketingovým ředitelem nově založené SailGP, mezinárodní jachtařské soutěže. Od roku 2019 je také generálním ředitelem Automobilist, společnosti, která se specializuje na zachycení nezapomenutelných sportovních momentů jak z historie, tak i současnosti.

-stk-