KFC s Pepsi zahájily zákaznickou soutěž za bezedný nápoj

neděle, 10. října 2021, 08:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

KFC ve spolupráci s Pepsi nabízí v zákaznické soutěži při koupi bezedného kelímku MacBooky Air, IPady, sluchátka a dalších celkem 668 cen.

Klíčový vizuál k zákaznické soutěži, zdroj: KFC

Klíčový vizuál k zákaznické soutěži, zdroj: KFC

Fasfoodový řetězec KFC přichází ve spolupráci s Pepsi s novou zákaznickou soutěží. Každý, kdo si mezi 13. zářím a 7. listopadem koupí v některé z českých restaurací KFC bezedný kelímek (samostatně či jako součást combo meals), může soutěžit o MacBooky Air, IPady, sluchátka a další z celkem 668 cen.

„Podobné soutěže jsou u zákazníků velmi oblíbené a fungují jako motivace k nákupu. V tuto chvíli se do soutěže přihlásilo 4x více soutěžících, než je u podobných soutěží běžné. Myslím, že tím lákadlem jsou letošní velmi pěkné ceny,“ říká Libor Hubík, prezident značky KFC pro Česko, Rakousko a Německo.

Rozdělují se denní, týdenní a dvoutýdenní ceny. Každý den se rozdávají jedny sluchátka, pět dárkový poukazů do KFC v hodnotě 500 Kč a pět poukazů v hodnotě 1000 Kč. Týdně KFC rozdává pět iPadů a každých 14 dní třikrát MacBook Air. Celkem tedy KFC rozdělí 280 kupónů v hodnotě 500 Kč, 280 kupónů v hodnotě 1000 Kč, 56 kusů sluchátek, 40 iPadů a 12 MacBooků. Zákazníci zadávají na soutěžním webu speciální kód, který se skládá z kombinace čísla účtenky a času a data nákupu.

Soutěž je promována v tištěném deníku Metro a na rádiu Evropa 2.

KFC podporuje kampaní řadu Poké Bowls

úterý 8. června 2021

-zue-