Komerční banka spouští celoroční kampaň Zelení hrdinové

pondělí, 18. října 2021, 10:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Komerční banka přichází s novou celoroční kampaní Zelený hrdina představující osobnosti, jež přímo či nepřímo přispívají k udržitelné budoucnosti České republiky.

Vizuál k projektu Zelení hrdinové, zdroj: Komerční banka

Vizuál k projektu Zelení hrdinové, zdroj: Komerční banka

Komerční banka přichází s novou celoroční kampaní Zelený hrdina představující osobnosti, jež přímo či nepřímo přispívají k udržitelné budoucnosti České republiky. Koncept i celou realizaci projektu pro banku na míru připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group ve spolupráci s televizí Nova. Projekt upozorňující na důležitost udržitelného rozvoje odstartuje ve středu 20. října v pořadu Snídaně s Novou tématem udržitelných potravin firmy Sens foods. Pokračovat pak bude pravidelně každý měsíc napříč dalšími televizními pořady vždy s jedním tématem a vyvrcholí v září příštího roku.

Otázka společenské odpovědnosti a vědomého přístupu ke zdravé a udržitelné budoucnosti pro další generace se v posledních letech stala zásadním tématem pro mnoho firem i jednotlivců. Jak ukázal například průzkum MML, příroda není lhostejná 87 % lidem, celkem 70 % z nich pak deklaruje snahu o recyklaci a 32 % respondentů také ochotu připlatit si více za ekologicky přijatelné produkty. (zdroj: MML TGI ČR 2020) V porovnání s dřívějšími průzkumy jde u některých oblastí i o 10 a více procentní nárůst oproti předchozím rokům. 

Zelený hrdina, nový společný projekt Komerční banky a televize Nova, chce prostřednictvím dvanácti autentických příběhů osobností či uskupení, kteří svými aktivitami pomáhají k zelenější budoucnosti naší republiky, inspirovat ke změně přístupu k přírodě a prostředí, ve kterém žijeme. „Vybraní zelení hrdinové jsou běžní lidé, jejich příběh a přínos v oblastech, na které v kampani zaměřujeme pozornost, je však naprosto mimořádný. Společně s klientem jsme se rozhodli pro formu 360° projektu, jenž má ambici přesáhnout mediální prostor, a jak věříme, prostřednictvím lokálních hrdinů a klíčových témat vyvolat diskusi nad dopadem našeho chování na okolní prostředí. Smyslem a cílem kampaně je pak také iniciování postupných změn v našich každodenních aktivitách, a tím i osobního přispění k čistší planetě,“ uvedla Martina Konrádová z Fuse, která je za kampaň pro KB zodpovědná.

Projektem Zelený hrdina rozšiřuje Komerční banka portfolio svých aktivit z oblasti udržitelnosti. „Nevšední skutky, neobyčejné počiny, inspirace – to jsou Zelení hrdinové. Ti, co ukazují fungování společnosti v novém, více udržitelném a odpovědném světě. Rádi bychom tak tímto projektem obohatili celospolečenskou diskuzi. Vedle toho se standardně zaměřujeme na udržitelný rozvoj, digitalizaci, zelené poradenství, udržitelné produkty, snižování uhlíkové stopy, tedy snižování spotřeby energií, vody či omezování plastového odpadu,“ sdělila Jitka Haubová, členka představenstva KB odpovědná za provoz.

Od října 2021 do září 2022 bude ve vybraných pořadech televize Nova – Snídaně s Novou, Rady ptáka Loskutáka, Víkend, Život ve hvězdách a odpoledních i večerních Televizních novinách, každý měsíc zastoupeno jedno z celkem dvanácti témat, které představí lokální ambasador – Zelený hrdina. V průběhu roku se tak diváci více dozví například o obnovitelných zdrojích energie, zelených budovách i vodě nebo o tom, jak si lze postavit domácí čmelín, či jak je možné uchopit udržitelnost v umění. 

V rámci komunikace využije Komerční banka také vlastní externí a interní kanály nebo sociální sítě. Informace budou po celou dobu kampaně dostupné na stránce KB věnované tématu udržitelnosti www.oco2jde.cz i na webu TN.cz.

-mav-