Obuvnický řetězec CCC mění strategii i PR agenturu

středa, 27. října 2021, 11:20 Aktuality, PR MediaGuru

Novou PR agenturou obuvnického řetězce se stává M Consulting.

Zdroj: CCC

Zdroj: CCC

Obuvnický řetězec CCC mění styl komunikace a marketingových kampaní. Od listopadu kvůli tomu také zahájí spolupráci s novou PR agenturou M Consulting, jež se bude starat o komunikaci s médii, lifestyle PR a částečně i o spolupráci s influencery. Vystřídá tak po pěti letech MC Consultant, která patří Janě Holoubkové.

Vztahy s influencery si bude CCC nově zajišťovat in-house a zčásti prostřednictvím nové agentury. MC Consultant zůstane ve spojení se skupinou CCC i nadále prostřednictvím oděvního řetězce HalfPrice, kterému zajišťovala PR kampaň ke vstupu na český trh a otevření jejich první prodejny na konci září.

Nový řetězec HalfPrice otevírá v Česku první prodejnu

čtvrtek 30. září 2021

-stk-