Značka Timme si na komunikaci vybírá agenturu MSL

středa, 13. října 2021, 07:20 Aktuality, PR MediaGuru

O komunikaci značky sportovní a volnočasové módy Timme se postará agentura MSL.

Zdroj: Timme

Zdroj: Timme

Značka sportovní a volnočasové módy Timme, za níž stojí trojnásobná mistryně světa v bikini fitness Timea Trajtaľová, si na komunikaci vybrala agenturu MSL. Obsahem spolupráce, která začala v říjnu, bude produktové i korporátní PR, a to v Česku i na Slovensku. Značku na trhu distribuuje společnost Witty, pro kterou MSL od března již zajišťuje PR komunikaci produktů chytré domácnosti Tesla. 

Značka vznikla v roce 2020. Zpočátku se soustředila na fitness oblečení a cvičební pomůcky, postupně svou nabídku rozšiřuje o další produkty z oblasti zdravého životního stylu. Nejnovější produktovou řadou je kategorie CBD zboží, například v podobě kapiček podporujících lepší koncentraci, spánek nebo vyrovnávání se se stresem. „Značku Timme jsem vybudovala od počátku. Byl to můj sen a jsem ráda, že se posouvá dále, a můžeme si tak dovolit více se soustředit na marketingovou komunikaci včetně PR,“ vysvětluje Timea Trajtaľová, zakladatelka a CEO značky Timme.

První PR kampaň značky Timme bude zaměřená na produkty CBD. Později se k nim přidají další produktové řady, jako jsou například fitness oblečení nebo cvičební pomůcky. „Na začátku se zaměříme na edukační linku komunikace. Chceme lidem předat trochu více informací o tom, co CBD obnáší, co to naopak vůbec není nebo k čemu nám může být v životě prospěšné. Bude to taková osvěta“ popisuje první fázi komunikace za MSL Veronika Schieblová. „Na začátku se budeme držet klasických PR nástrojů,“ dodává. 

-stk-