Bosch propaguje v kampani s chorálem svůj e-shop

čtvrtek, 4. listopadu 2021, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Bosch vytvořila e-shop s nářadím pro profesionální řemeslníky. Vědět o něm dává kampaní s chorálem.

Hlavní role v kampani se ujal LuBosch, zdroj: Bosch.

Hlavní role v kampani se ujal LuBosch, zdroj: Bosch.

V rámci svého pilotního projektu vytvořila divize elektrického nářadí Bosch Česká republika pro profesionální řemeslníky nový e-shop s nářadím. Propaguje ho reklamní kampaní. 

„Díky spuštění vlastní platformy bosch-shop.cz získáme nezávislost a kontrolu nad kvalitou nabízeného zboží a můžeme tak zákazníkům poskytnout větší záruky a komfort při výběru originálního profesionálního nářadí,“ odůvodňuje spuštění Josef Dlouhý, web shop manager společnosti Bosch.

E-shop podporuje Bosch reklamní kampaní, jež odstartuje v první polovině listopadu. Hlavní role se ujal LuBosch a jeho parta, která představuje stavební specialisty jako opravdové odborníky, využívající profesionální nářadí Bosch a odhodlaní pustit se hned do práce, o čemž dávají hlasitě vědět chorálem. 

„Mediální nasazení počítá především s desetivteřinovým televizním sponzoringem, ve kterém není tolik prostoru něco říct. Proto jsme se rozhodli zaujmout diváka něčím pořádně úderným,“ nastiňuje Michal Kotulek, kreativní ředitel agentury Isobar, jež je pod kampaní podepsána. 

Kromě zmíněného televizního sponzoringu vznikla také 20s online verze, rádiový spot a řada bannerů. Režie se ujal Prokop Motl s produkcí Creative Embassy. O zvukovou postprodukci se postarala NAPA Records.

-stk-