Sportisimo uvádí vánoční spot, poprvé bez produktů

pátek, 5. listopadu 2021, 15:50 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Sportisimo přichází se svou letošní vánoční kampaní, poprvé je čistě brandová a také poprvé jeho videoreklamu doprovází na míru vytvořená hudba.

Zdroj: Sportisimo

Zdroj: Sportisimo

Sportisimo, řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu, spustil od začátku listopadu svou vánoční videokampaň. Poprvé je čistě brandová a staví na myšlence, že největší vítězství je udělat radost druhým.

„Každoročně se s vánoční kampaní snažíme říct, že Vánoce jsou o emocích, o společných zážitcích. A právě sportovní aktivity nebo společně strávený volný čas tohle nabízejí. Abychom to ještě víc ukotvili, rozhodli jsme se letos dát všem našim zákazníkům právě hezký příběh, motivaci. Tak snad to ocení,” říká Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.

Vánoční videa vznikla ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Videospot mohou diváci v různých časových alternativách zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích i na YouTube. Novinkou je například desetivteřinové promo na speciální akci s dopravou zdarma s Mastercard. Zmíněný námět se dále objevuje klasicky i v POS/POP komunikaci a marketingový mix doplňují rádiové spoty.

Vánoční spot Sportisimo

Hlavní tváří kampaně se stal slovenský herec a loutkoherec Ivan Martinka, známý například z filmu Jánošík nebo české pohádky Tři bratři. Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay. Poprvé doprovází sportovní videoreklamu na míru vytvořená hudba z dílny českého skladatele Lukáše Daniela Paříka.

Sportisimo: Chceme být bráni jako multibrand a multisport obchod

středa 8. září 2021

-zue-