O komunikaci Grandhotelu Pupp na sítích se stará Brandmark

sobota, 25. prosince 2021, 08:15 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Karlovarský Grandhotel Pupp si pro správu svých sociálních sítí vybral Brandmark.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Karlovarský Grandhotel Pupp si pro správu svých sociálních sítí vybral Brandmark. Studio tak získalo správu profilů nejen samotného hotelu, ale také Becher’s Baru.

V nové komunikaci připravované pro sociální sítě se Brandmark zaměřuje především na boření zažitých mýtů a předsudků. Dále chce představovat aktuální podobu hotelových pokojů, spa nebo společných prostor, a to především skrze pocity a zprostředkování zážitku a atmosféry.

„Pupp jako značku zná každý, ale málokdo tam doopravdy byl. Naším úkolem je tam lidi dostat, mimo jiné tak, že jim na sociálních sítích ukážeme, jak se můžou cítit. Navodíme jim představu, jaké to je ležet v precizně nastlané posteli Grandhotelu nebo si užívat reprezentativní prostory restaurace,“ říká za Brandmark Marek Bouška.

V rámci přípravy nové strategie pro sociální sítě realizoval Brandmark první photoshoot s Janem Zimou, při kterém vznikl obsah pro použití na sociálních sítích. Součástí focení a komunikace je také představení nové podoby Becher’s Baru, který je čerstvě otevřen pod taktovkou šéfbarmana Vítězslava Ciroka.

Granhotel Pupp i Becher’s Bar prošly v uplynulých letech výraznou proměnou. Cílem nové komunikace, na které Brandmark pracuje od letošního září, je tak mimo jiné přiblížit zážitek pobytu v grandhotelu i mladší cílové skupině.

-mav-