Kofola v kampani sází na songy od Horkýže Slíže a Márdiho

pátek, 18. února 2022, 08:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola spouští svou letošní zamilovanou kampaň, v níž podpoří variantu s méně cukru.

Zdroj: Kofola

Zdroj: Kofola

Kofola spouští v duchu svého dlouhodobého sloganu „Když ji miluješ, není co řešit“ svou letošní zamilovanou kampaň s názvem „Méně cukrování, více lásky“. Staví ji na milostných písních od Horkýže Slíže a Márdiho ze skupiny Vypsaná fiXa a zároveň s ní podporuje novou řadu nápojů s nižším obsahem cukru. 

„Reagujeme na dlouhodobý trend a poptávku spotřebitelů. Pilotní odlehčenou verzi Kofola Citrus Lehká jsme uvedli na trh vloni. Letos obsah cukru snižujeme o třicet procent ve všech ochucených variantách a vytváříme tak novou řadu – Kofola MéněVíce. V jejím pojmenování se odráží hlavní myšlenka nové kampaně, která právě startuje v TV, a to že méně je někdy více,“ vysvětluje Ľubica Mieresová, manažerka značky Kofola.

Na kampani se podílela kreativní agentura WMC Grey, která přišla s návrhem slovního spojení „Méně cukrování, více lásky“. „Jsme velmi rádi, že jsme mohli s Kofolou pracovat na strategii launche úplně od začátku – tedy od produktu. A když jsme přišli na to správné pojmenování, tak už to bylo MéněVíce jednoduché,“ vysvětluje vznik názvu produktu i samotné kampaně kreativní ředitel agentury David Suda.

V televizi bude od 18. února nasazen reklamní spot s milostnou tematikou. Jeho natáčení probíhalo v prostředí Středočeského kraje během loňského podzimu. Mladý pár – Kláry a Kamila – ztvárnili Alžběta Malá a Tony Mašek. Svou roli sehrál i obrovský růžový medvěd, jenž v reklamě vyjadřuje přehnanou přecukrovanost. Hudbu k české verzi spotu složil Márdi ze skupiny Vypsaná fiXa, ke slovenské Horkýže Slíže.

Dále se kampaň objeví v outdooru,PR, na internetu, včetně podcastu Love is On the Air, a v místě prodeje.

Letos startuje Kofola svou jarní kampaň o měsíc dříve, než bylo zvykem v uplynulých letech. Důvodem je podpora půllitrové ochucené Kofoly v PET lahvi, kterým začíná sezóna s prvními teplejšími dny. V březnu Kofola navíc spustí originální e-shop s limitovanou edicí lokálního merche.

Všechny ochucené varianty postupně nahradí Kofola MéněVíce. Bude obsahovat o 30 % méně cukru a žádná umělá sladidla. Konkrétně jde o příchutě višeň, citrus, meloun, meruňka a malina. Ty se budou od února 2022 postupně objevovat na prodejních pultech ve dvoulitrových lahvích, ale také v plechovkách a půllitrovém balení. Tradiční receptura klasické Kofoly Original zůstává nezměněná.

Nová kampaň podporuje novou řadu nápojů s nižším obsahem cukru, zdroj: Kofola.

Nová kampaň podporuje novou řadu nápojů s nižším obsahem cukru, zdroj: Kofola.

Produkci televizního spotu zajistila společnost Creative Embassy. Režie se ujalo duo Mugshots. PR má na českém trhu na starosti agentura AC&C PR, na slovenském 1st Class Agency. O mediální plánování a nákup se v Česku stará Knowmedia, na Slovensku Unimedia.

-stk-