Kooperativa spouští nový komunikační koncept „Zrcadlení"

pondělí, 7. února 2022, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společně s novou variantou životního pojištění Flexi, které pojišťovna Kooperativa uvedla od začátku února, přichází i s novým komunikačním konceptem „Zrcadlení“.

Z nového spotu pojišťovny Kooperativa, zdroj: Kooperativa

Z nového spotu pojišťovny Kooperativa, zdroj: Kooperativa

Společně s novou variantou životního pojištění Flexi, které pojišťovna Kooperativa uvedla od začátku února, přichází i s novým komunikačním konceptem nazvaným „Zrcadlení“. Vychází z insightu „Děti o nás ví víc, než si myslíme“. V kampani sleduje děti, které si hrají na dospělé, resp. na rodiče, od kterých mají odkoukané chování. Zrcadlí tak jejich přístup k věcem a odhalují jejich zlozvyky a neduhy.

Zdroj: Kooperativa

Flexi životní pojištění nabízí životní pojištění zohledňující rizika, která současná hektická doba přináší. „V TV spotech chceme diváky upozornit, aby na sebe dávali pozor, aniž by to vyznělo jako poučování, nebo nedej bože strašení. Šlo nám o to, abychom vybalancovali závažné poselství s odlehčenou atmosférou. Celý koncept nám tak dává možnost diváky emotivně vtáhnout, přitom je netrápit těžkými fakty," popisuje Kooperativa myšlenku kampaně.

Úvodním motivem konceptu je zdravý životní styl a zdravé jídlo jako prevence civilizačních chorob. Ve spolupráci s odborníky z Výživového institutu byly připraveny recepty, které jsou k dispozici na webu Kooperativy.

-mav-