Mobilboard ruší agenturní provizi, ceny reklamy ale nezvyšuje

čtvrtek, 10. února 2022, 10:05 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Společnost Mobilboard, která se specializuje na prodej reklamy v prostředcích MHD, přistoupila po 18 letech ke zrušení agenturní provize.

Radmila Pospíšilová, zdroj: Mobilboard

Radmila Pospíšilová, zdroj: Mobilboard

Společnost Mobilboard, která se specializuje na prodej reklamy v prostředcích MHD, přistoupila po 18 letech ke zrušení agenturní provize. Navazuje tak na trend některých médií, která zrušila agenturní provizi již dříve. „Dlouhodobě sledujeme, že tato položka ztratila svůj význam a nebyla již motivačním prvkem k nákupu. Věřím, že obchodní model postavený na slevách bude dostačující, ba naopak více motivační,“ uvedla Radmila Pospíšilová, majitelka agentury.

Reklamní ceny ale Mobilboard nezvyšuje a nechává je na loňské úrovni. „Agentury a koncoví zadavatelé tak mohou při plánování pohyblivé reklamy na prostředcích hromadné dopravy (MHD, PAD, dálkové) i letos počítat s podmínkami a cenami, na které jsou zvyklí. Vše se samozřejmě odvíjí od individuálních požadavků na míru,“ upřesňuje Pospíšilová.

Veřejná doprava zaznamenává mnoho změn, zejména na linkách regionální dopravy. Zřizovatelé preferují autobusy v jednotném vizuálním stylu. Mobilboard má výhradní zastoupení pro veřejnou a hromadnou dopravu v řadě regionů. V případě dálkové reklamy má uzavřené smlouvy s několika dopravci, mezi kterými je i FlixBus.

Zdroj: Mobilboard

Zdroj: Mobilboard

„Věříme, že i v letošním roce bude pohyblivá reklama vyhledávaným media typem jako v roce 2021, kdy jsme zaznamenali rekordní počet zakázek. Benefitem pro zákazníky je měřitelnost, Mobilboard má k dispozici data z výzkumu MHD ploch. Z jiných aktuálních výzkumů se také potvrzuje, že dopravní prostředky ještě nejsou přesyceny reklamou a jsou stále lidmi velmi kladně přijímány,“ říká Radmila Pospíšilová.

-mav-