Sloučení značek Webglobe podpoří kampaň od Loosers

sobota, 19. února 2022, 08:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sloučení značek a aktivit Webglobe v Česku a na Slovensku podporuje vůbec první marketingová kampaň firmy od agentury Loosers. Cílí především na malé a střední podnikatele.

Zdroj: Webglobe

Zdroj: Webglobe

Slovenská technologická společnost Webglobe zabývající se poskytováním webu, prostředků digitální komunikace a cloudových služeb, spustila v Česku i na Slovensku svou první reklamní kampaň a přidala rebranding a positioning mateřské slovenské značky. Webglobe na konci ledna oznámila sjednocení svých 16 značek na třech trzích působnosti – českém, slovenském a srbském. Právě zastřešení a integraci všech aktivit pod jednotnou firmu má podpořit nově spuštěná marketingová kampaň. Ta cílí především na malé a střední podnikatele, kteří hledají snadnou cestu do digitálního prostředí.

„Věříme, že v dnešní době, více než kdy dříve, je přítomnost na internetu důležitou součástí každého úspěšného podnikání. Proto pod značkou Webglobe přinášíme všechny služby spojené s webovými stránkami, včetně možnosti si web vytvořit během krátké chvíle. To bylo i naše zadání pro první kampaň, do které vkládáme velká očekávání,“ říká Jan Kabeš, Head of Marketing Webglobe.

Nový spot Webglobe od agentury Loosers

Pro strategii, kreativitu i produkci kampaně si firma vybrala agenturu Loosers. Kampaň běží v obou zemích online a v televizi. Redesign značky zpracovali slovenští CORE4 Advertising. České webové stránky tak nyní korespondují se spuštěnou kampaní a celkovou prezentací značky.

„Našim cílem bylo říct, že web dnes může mít opravdu každý, a to rychle a jednoduše. Webglobe je nová značka, proto v kampani klademe důraz na její název a hlavní benefity služby,“ dodává ke kampani Iva Bízová, Creative CEO agentury Loosers.

Loosers: Chceme zůstat černou ovcí české reklamy

středa 30. září 2020

-zue-