Valentýnská kampaň Rohlík.cz odkazuje na online seznamky

neděle, 13. února 2022, 07:50 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Rohlík.cz se ve valentýnské kampani inspiruje online seznamkami a na Instagramu nabízí k vyzkoušení speciální filtr Rohlinder.

Na Valentýna eviduje Rohlík nárůsty některých produktů oproti běžnému období (leden 2022), například řezané květiny rostou o +339 %, zdroj: Rohlík.cz

Na Valentýna eviduje Rohlík nárůsty některých produktů oproti běžnému období (leden 2022), například řezané květiny rostou o +339 %, zdroj: Rohlík.cz

Online supermarket Rohlik.cz přichází na Valentýna se speciální kampaní inspirovanou moderní formou online seznamování. Kampaň Rohlinder se tak formou připomínající online seznamku Tinder snaží nalákat na snadné nakupování.

„Už tento týden jsme zaznamenali zvýšený zájem o bonboniéry a alkohol. Ještě vyšší zájem o nákup dárků očekáváme 13. a 14. 2. Předpokládáme, že vzroste poptávka také po květinách, a to po řezaných i v květináči,“ říká Lutfia Volfová, mluvčí Rohlik.cz.

Na Valentýna eviduje Rohlík nárůsty některých produktů (oproti běžnému období - leden 2022), například čokoláda +450 %, řezané květiny +339 %, mořské plody +109 %, vína +40 %, giny +139 %, dorty a zákusky +73 %, kondomy +58 % a těhotenské testy +50 %.

Rohlik.cz rozšiřuje síť boxů a investuje do automatizace

pátek 17. prosince 2021

-zue-