ČS spouští sbírkovou kampaň s Pamětí národa

čtvrtek, 3. března 2022, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna se rozhodla zastavit své běžící kampaně a spustit s Pamětí národa sbírkovou kampaň.

Zdroj: ČS

Zdroj: ČS

Česká spořitelna zastavila své reklamní kampaně naplánované na březen v televizi a online médiích a místo nich spouští kampaň, která vyzývá k podpoře sbírky Ukrajina.pametnaroda.cz neziskové organizace Post Bellum / Paměť národa. Spořitelna zároveň navyšuje přímou finanční pomoc Ukrajině a po Člověku v tísni a Charitě ČR, kterým před pár dny darovala 10 milionů korun, posílá dalších 5 milionů korun právě na sbírku Paměti národa.

„Paměť národa už dokázala sesbírat 100 milionů korun, za něž nakupuje ochranný a zdravotnický materiál, který okamžitě odesílá přímo na Ukrajinu ukrajinským obráncům. Věřím, že díky naší kampani bude ve sbírce za chvíli 200 milionů korun. Moje generace zažila sovětské tanky na ulicích, teď je zažívají Ukrajinci. Pomozme jim,“ uvedl na Twitteru předseda představenstva České Spořitelny Tomáš Salomon. 

Kampaň „Dnes jsme #silnější, dnes pomáháme“, která vznikla pod kreativním vedením Terezy Svěrákové, využívá autentické výpovědi pamětníků z pamětnické sbírky https://www.pametnaroda.cz/cs, kterou provozuje organizace Post Bellum. Pamětníci v kampaňových spotech sdílí své osobní prožitky z okupace sovětskými vojsky v roce 1968 a vyzývají k solidaritě s Ukrajinou, čelící vojenské agresi. 

„Několik generací Čechů si pamatuje sovětskou invazi v roce 1968 a i proto hrdinný odpor Ukrajinců proti vojenské agresi vzbuzuje tak obrovskou vlnu solidarity. Chceme tuto solidaritu podpořit přímou finanční pomocí a kampaní, která akceleruje další finanční podporu Ukrajiny napříč společností,“ říká Monika Hovorková, která je zodpovědná za řízení značky České spořitelny a dodává: „Kampaň přirozeně podporuje dlouhodobou komunikační strategii #silnější, jejímž cílem je posilovat důvěru Čechů ve vlastní schopnosti, což vnímáme jako základ prosperity společnosti.

Režisérem kampaňových spotů je Radim Špaček. Kampaň vznikla v za pět dnů bezprostředně po začátku ruské invaze na Ukrajinu.

Kampaň by v průběhu března měla v televizích a v online prostoru alespoň 1x zasáhnout 7 milionů obyvatel ČR starších 18 let. Mediální hodnota kampaně odpovídá 30 milionům korun.

-stk-