Servier upozorňuje krvavými vzkazy na riziko hypertenze

pátek, 18. března 2022, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Servier v nové kampani vyzývá lidi s vysokým krevním tlakem ke zdravějšímu životnímu stylu.

Zdroj : Servier

Zdroj : Servier

Farmaceutická společnost Servier spouští novou kampaň, v níž cílí na osoby ohrožené hypertenzí neboli vysokým hrevním tlakem. Upozorňuje na rizika podceňování tohoto onemocnění a vyzývá ke zdravějšímu životnímu stylu a pravidelnému užívání předepsané léčby. 

Kampaň, jež bude k vidění v televizi a na internetu, staví na dvou reklamních spotech, které poukazují na nešvary nezdravého životního stylu, zvyšující riziko hypertenze i kardiovaskulárních příhod. „Hypertenze je onemocnění, které je možné snadno kontrolovat léčbou, nicméně se také bohužel jedná o onemocnění, které je často podceňované, protože vysoký krevní tlak nebolí. Cílem naší kampaně, kterou zaštítila i Česká kardiologická společnost, je tedy tuto problematiku zviditelnit a podporovat tak prevenci kardiovaskulárních příhod, které vznikají jako důsledek hypertenze,” komentuje kampaň Lucie Apfelthaler, Group Project Manager společnosti Servier.

Sdělení dramatizuje kreativní exekuce formou krvavých vzkazů, kterými k lide promlouvá jejich srdce. „Vysoký krevní tlak může být skrytým zabijákem, a tak jsme kampaň ztvárnili právě skrze dramatický motiv, na který nejsou lidé z farmaceutických reklam zvyklí,” popisuje vznik myšlenky Dejan Štajnberger, Executive Creative Director agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. 

Dvojici spotů doplní i instruktážní video vyzývající ke správnému měření krevního tlaku v domácím prostředí. Celá kampaň směřuje na web www.tvujvysokykrevnitlak.cz, kde se lidé dozví více o problematice i možných řešeních.

Výrobu spotů zajistila produkce Final2 v režii Václava Huleše.

-stk-