Adidas spouští platformu pro tvorbu vlastního avatara

pátek, 22. dubna 2022, 10:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Adidas představuje svět Ozworld, platformu pro tvorbu avatarů generovaných umělou inteligencí.

Zdroj: Adidas

Zdroj: Adidas

Sportovní značka Adidas představila futuristickou kolekci Ozworld a také stejnojmennou platformu, na níž je možné vytvořit si s pomocí umělé inteligence svého avatara, stáhnout ho a používat jako samolepku či GIF na sociálních sítích. 

Ozworld nabízí možnost vytvořit si své jedinečné digitální já, s nímž lze procházet web s Ready Player Me – multiaplikační avatarovou platformou pro metaverzum, která umožňuje prozkoumávat virtuální světy s jednou konzistentní identitou. Cílem značky je poskytnout prostor „pro stylové experimenty a výzvu k sebevyjádření“ a přispět tak k „otevřenému a optimistickému metaverzu pro všechny“. 

Pro tvorbu avatara budou zájemci vyzváni ke zodpovězení různých otázek, které mají zjistit více o tom, jací jsou. Vstupní údaje převede platforma do digitálního avatara (z více než 1500 kousků), který se esteticky inspiruje dynamickými vizuálními kódy kolekce. Po vygenerování postavy bude každý moci experimentovat s animací svého avatara a digitálně zkoušet a nakupovat tenisky z kolekce. Avatara bude možné si stáhnout a používat ho jako samolepku a GIF na svých sociálních sítích. 

-stk-