Biopekárna Zemanka otevírá svůj vlajkový obchod

úterý, 12. dubna 2022, 17:00 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

V pražském obchodním domě Kotva otevírá Biopekárna Zemanka svůj vlajkový obchod.

Vlajková prodejna Biopekárny Zemanka, zdroj: Biopekárna Zemanka

Vlajková prodejna Biopekárny Zemanka, zdroj: Biopekárna Zemanka

Biopekárna Zemanka otevírá v pražském obchodním domě Kotva svůj vlajkový obchod.​ Otevření první kamenné prodejny je součástí ucelenější strategie společnosti pro letošní rok, jak oslovit širší veřejnost. „Naše značka je velice známá mezi příznivci bio potravin a u rodičů malých dětí, pro které pečeme speciální sušenky. Věřím ale, že Češi si v posledních letech začali více uvědomovat, co si dávají na talíře a odkud dané potraviny přichází do supermarketů. Chceme se proto představit širší skupině spotřebitelů a ukázat, odkud bio potraviny pochází a že mají také vynikající chuť,” říká Jan Zeman, majitel Biopekárny Zemanka.

Obchod nabídne celý sortiment z Biopekárny Zemanka – sladké sušenky, slané krekry, cirkulární pečivo, bezlepkové výrobky, veganské sušenky nebo také speciální řadu sušenek pro děti od jednoho roku. „Chceme, aby každý návštěvník mohl ochutnat skutečně vše z našeho portfolia. Pečeme jak běžné bio sušenky a krekry a připravujeme také receptury pro lidi s různými potravinovými intolerancemi. Naši specialitou v posledních dvou letech jsou také cirkulární spolupráce, kdy partnerům z Plzeňského Prazdroje, UGO, IKEA, Mamacoffe a nejnověji také Costa Coffee pomáháme zpracovat jejich zbytkové suroviny a pečeme z nich naše výrobky,” doplňuje Jan Zeman.

Prodejna bude vybavena systémem pro bezobalový prodej od české společnosti Miwa. „Snižování produkce odpadu je něco o co se dlouhodobě snažíme a je to také součástí naší strategie udržitelnosti, kterou jsme představili v závěru roku 2021. Několik let už prodáváme naše sušenky v zálohovaných boxech přes náš e-shop a letos naplno rozvíjíme spolupráci s Miwa. V našem novém obchodě proto nesmí chybět možnost nakoupit si bez obalu,” říká Jan Zeman.

Design prodejny je dílem architektonického studia Crea-tura, které společně vedou František Novotný a Karel Goláň. Studio je průkopníkem na české architektonické scéně v cirkulárním stavitelství, využívání druhotných surovin a rozumném nakládání s dostupnými zdroji. „S Crea-tura tvoříme vícero projektů a velice si jejich práce cením právě kvůli jejich jedinečnému přístupy, který souzní s filozofií a vizí Zemanky. Také koncept naši prodejny toto odráží a využili jsme skutečně všechen dostupný prostor a možnosti na maximum,” dokládá Jan Zeman. Grafické prvky prodejny navrhovala Klára Voborníková, která je také autorkou nové vizuální identity Zemanky.

Biopekárna Zemanka mění vizuální identitu i obaly

čtvrtek 31. března 2022

Otevření prodejny je jedním z velkých kroků, které si na letošek Zemanka naplánovala. Už nyní se na pultech prodejen začínají objevovat produkty Zemanky v novém designu, který má za cíl biopotraviny více přiblížit běžným spotřebitelům. V květnu následně plánuje značka reklamní kampaň a interně celoročně intenzivně pracuje na naplňování cílů, které si stanovila ve Strategii udržitelnosti.

-stk-