Lafluence umožňuje ověřit předchozí spolupráce influencerů

středa, 27. dubna 2022, 11:20 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Firmy si na platformě Lafluence mohou ověřit předchozí instagramové spolupráce libovolných influencerů.

Zdroj: instagramový účet L. Mareše

Zdroj: instagramový účet L. Mareše

Lafluence, česká platforma na propojování firem a influencerů, nabízí firmám nově možnost ověřit si předchozí instagramové spolupráce libovolných influencerů. Novinka je k dispozici v Databázi influencerů, která obsahuje statistiky o 15 tisících českých a slovenských influencerech. Nejčastěji influenceři označují značky Zara, H&M nebo About You. Často označovanými brandy jsou dále online magazín Refresher, diskontní řetězec Pepco, firma Canon nebo časopis Elle.

Sekce Spřízněnost se značkami je k dispozici u všech instagramových influencerů v databázi a uživatel není limitován počtem tvůrců, u kterých si může předchozí označení značek prohlédnout. Každý uživatel má navíc možnost do ověřování ručně přidat libovolný brand, u kterého Lafluence následně začne označení v příspěvcích kontrolovat. V případě influencerů, kteří mají nad 25 tisíc sledujících, jsou kontrolovány i stories. Lafluence při vytváření této novinky manuálně zkontrolovalo 18 tisíc označení a 500 brandů, většina značek je proto už zanesena.

„Tato funkce je přínosná pro všechny firmy a agentury, které plánují do svých kampaní zapojit influencery, ale rády by nejprve měly přehled o tom, jaké další brandy influenceři ve svých příspěvcích označují. Firma nebo agentura tak může díky naší Databázi influencerů snadno zjistit, zda influencer v posledním roce nespolupracoval například s konkurenční značkou,” vysvětluje Peter Varga, CEO Lafluence.

Uživatel databáze má k dispozici údaj o tom, kdy poslední zmínka o značce proběhla a jaký byl celkový počet zmínek. Konkrétní příspěvky, ve kterých influencer značku označil, je možné si ihned rozkliknout a prohlédnout.

Lafluence v posledních měsících Databázi influencerů rozšiřuje. K dispozici jsou u influencerů sociodemografická data, informace o počtu a vývoji sledujících, jejich důvěryhodnosti a dosažitelnosti, dále také data o průměrném počtu lajků a komentářů, míra zapojení fanoušků a jejich kvalita, dosah, imprese a další metriky.

-mav-