O2 mění claim a startuje kampaň na „Opravdové 5G“

pondělí, 4. dubna 2022, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

O2 spouští novou kampaň. Podpoří s ní nabídku neomezených dat se zabezpečením na měsíc zdarma. Zároveň mění dlouhodobý claim.

Z nové kampaně O2 na „Opravdové 5G", zdroj: O2

Z nové kampaně O2 na „Opravdové 5G", zdroj: O2

Operátor O2 spouští novou kampaň „Opravdové 5G“, v níž podpoří svou nabídku neomezených dat se zabezpečením a maximální rychlostí na měsíc zdarma. Ta platí od dubna do konce května a mohou ji využít všichni zákazníci O2. Claim „Chytrá síť O2“ se mění na „Inteligentní síť O2“.

Neomezený balíček si naši zákazníci aktivují jednoduše v aplikaci Moje O2 a fungovat jim bude 30 dní. Spolu s neomezenými daty získají také službu O2 Security, která jejich telefon ochrání před nejčastějšími kybernetickými hrozbami objevujícími se na intrnetu," vysvětluje Silvie Cieslarová, ředitelka segmentu mobilních služeb v O2. Po uplynutí 30 dní se balíček s neomezenými daty sám vypne. Od této chvíle pokračuje v čerpání dat podle parametrů původního tarifu. Před koncem akční nabídky obdrží zákazník také informační SMS týkající se služby O2 Security.

„Opravdové 5G“ s rychlostmi, které dosahují až 600 Mb/s, mohou zákazníci vyzkoušet v celé Praze i vybraných městech a okresech východní Moravy, kde už proběhla modernizace sítě. Dokončit ji v celé republice chce O2 do konce roku 2024.

Kampaň poběží v televizi, rádiu, tisku, outdooru a na internetu. Součástí bude i edukační část na sociálních sítích, v rámci které chce operátor vysvětlovat podstatu fungování a výhody 5G sítě i objasnit proces spojený s její modernizací.

Spolu se startem kampaně operátor mění také dlouhodobý slogan své značky z „Chytrá síť O2“ na „Inteligentní síť O2“ s cílem podtrhnout svoji pozici technologického lídra. „Slogan ,Chytrá síť' vyjadřoval aspiraci naší značky v dobách svého vzniku - tedy v dobách, kdy chytrý telefon neměl ještě ani každý pátý zákazník, nejrychlejší pevný internet dosahoval rychlosti 20 Mb/s a revolucí byla mobilní síť 3G. Naše tehdejší vize, že jednou bude všechno připojené, se stala realitou – máme chytré telefony, chytrá auta i celé domácnosti a města. Je tedy na čase posunout se zase dál,“ vysvětluje David Daneš, ředitel pro brand a marketingovou komunikaci O2.

V  komunikačních kampaních se budou diváci nadále setkávat s digitální postavou ženy ztvárňující kombinaci technologie a člověka. „Jdeme ruku v ruce s nejnovějším vývojem technologií, které už nebudou jen pasivně ,chytré', ale budou aktivně předjímat přání a potřeby svých uživatelů a přizpůsobovat se jim. A přesně to chceme přinášet i našim zákazníkům. Proto se z Chytré sítě měníme na Inteligentní sít,“ doplňuje Daneš.

Kromě nového claimu představí O2 v aktuální kampani také nový jingle, který slogan doprovodí v televizní, digitální a rozhlasové reklamě. Znělka je složena ze dvou vrstev – hutné zvukové stopy, která odkazuje na značku O2 jakožto silného technologického hráče, a lidského vokálu, který má přidat zosobnění a emoci. Na přípravě nového jinglu pracovalo studio Kabelovna pod vedením skladatele Karla Havlíčka.

-stk-