Amnesty podpoří kampaní s Horákovou svou značku

úterý, 31. května 2022, 11:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Amnesty International spouští brandovou kampaň, na níž spolupracovala s agenturou Triad.

Zdroj: Repro YT Triad Advertising

Zdroj: Repro YT Triad Advertising

Amnesty International se rozhodla podpořit povědomí své značky. V televizi, kině a outdooru spouští od června brandovou kampaň „Jiní ještě mohou zvítězit“, na které poprvé spolupracovala se svým novým bono partnerem agenturou Triad. Nejvýraznějším vizuálním prvkem kampaně jsou portréty Milady Horákové, které pochází z dílny absolventů Ateliéru didaktické ilustrace plzeňské Sutnarky. 

„Napravujeme dlouholetý dluh vůči našemu brandu v Česku, kterého jsme si vědomi. Vybrali jsme si Triad, protože jsme s ním úspěšně spolupracovali již v minulosti na projektu Hlas proti násilí, a chtěli jsme vidět, jak si poradí s touto novou výzvou,“ říká Erik Bartoš, vedoucí oddělení komunikace a tiskový mluvčí Amnesty International ČR.

Klíčovým úkolem kampaně je přiblížit lidem činnost Amnesty co nejvíce. „Vybrali jsme si postavu doktorky Milady Horákové, abychom prostřednictvím ní odvyprávěli příběh dnešních nespravedlivě vězněných, a lidé si mohli jednodušeji představit, jakému typu lidí se snaží Amnesty pomoci. Oproti 50. letům, kdy hnutí ještě neexistovalo, však současní političtí vězni mají zastání, protože právě Amnesty za podobné případy neúnavně bojuje,“ popisuje ideu kampaně Martin Keder, kreativní ředitel pražského Triadu.

Ilustrace Milady Horákové připravili Gabriela Mangerová, Eva Bartošová a Lukáš Komárek. Z rozpohybovaných ilustrací Gabriely Mangerové s pomocí animátorky Miriam Obršlíkové vznikl také 20s televizní spot, který budou zdarma během června a v části letních měsíců vysílat Česká televize, síť CineStar, kina Aerofilms a O2 TV. Svůj hlas spotu propůjčila herečka Hana Kusnjerová. Nahrávání zajistilo studio Soundsquare a exporty připravila společnost Nice!

Celou kampaň odstartoval v úterý 24. května happening na Václavském náměstí, který přenášela živě CNN Prima News. S PR kampaně pomáhá agentura ADison. V červnu se na plochách, které poskytla společnost JCDecaux, objeví outdoorová kampaň. Ta čítá přes 100 kusů cityligtů a rollingboardů v Praze. Dále se kreativy objeví v printu, například v týdeníku Respekt. K dostání bude také merchandising s motivem Milady Horákové, jehož výtěžek půjde na činnost Amnesty.   

-stk-